Blafhoest baby (5 maanden)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Emm27, 16 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.908
    387
    83
    Mijn zoontje heeft een blafhoest sinds vandaag. Het klinkt zo sneu!
    Mijn dochter heeft nooit zo gehoest als baby, moet ik me zorgen maken of is dit iets wat gewoon 'mag'? En hebben jullie tips? Luuf mag pas vanaf 6 maanden..
    Ik heb tussikind in huis, maar dat vind ik eigenlijk nooit zo effectief.

Alvast bedankt!

Oh ja, hij is niet benauwd, maar hij heeft wel erg last van het hoesten. Alsof hij zich verslikt/stikt (slijm?)

2. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.908
    387
    83
    Niemand ervaring?

Inmiddels is zoon wel regelmatig benauwd, afgelopen nacht was het zo sneu! Ik ben naar de huisarts gegaan maar die nam het niet zo serieus, ik heb een neusspray gehad. Hij zei dat alle baby's benauwd kunnen zijn met een verkoudheid, ondanks dat ik zei dat ik en mijn man ons echt zorgen maakte vannacht.

Maargoed, wat moet ik doen als hij nu weer benauwd wordt?! Naar de hap? Of alleen troosten?

3. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Mijn zoontje is even oud en ook verkouden. Hij word snachts ook regelmatig wat benauwd wakker.
    Ik heb het hoofdeind van zijn bedje iets omhoog gezet en dat helpt al wel iets. Verder haal ik hem even uit bed als hij benauwd is en hou ik hem rechtop. Ik denk dat het vooral een beetje uitzitten is.

Succes. Hopelijk knapt hij snel op

4. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.644
    5.670
    113
    Dochter hoest helaas al 3mnd. Hoest in de nacht vaak in haar slaap. Ze is ook om de 2 wk verkouden dus het word niet beter. Zolang het hoog zit is er niet veel aan te doen, uitzieken. Tussi kind gebruiken wij ook maar helpt niet. Mischien luuf opsmeren als hij verkouden is?

5. Roty

Roty Actief lid

22 apr 2015
    449
    74
    28