Vliegen met een baby en jetlags

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Snoet80, 19 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoet80

Snoet80 Lid

27 jul 2015
    5
    0
    1
    NULL
    NULL
    Wij vliegen over een maandje met onze dochter van dan zes maanden richting Bonaire. Nu hebben we al heel fijn via KLM een babybedje in het vliegtuig. Maar vroeg me af of jullie nog meer tips hebben en dan ook met name over hoe we om moeten gaan met de jetlag om het voor de kleine zo makkelijk mogelijk te maken

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Een goede Draagdoek of ergonomische draagzak is best onmisbaar tijdens het vliegen. Als je dus je wagen ingeleverd hebt loop je met kind op arm en bij turbulentie moet je kindje uit het hang wiegje gehaald worden. Bij ons was dit iedere keer zodra ze net sliep 😂

Qua jetlag gingen wij de andere kant op: nieuw zeeland. Wij gingen direct over op nieuw ritme, dus alles op de normale tijden. Alleen was zoon de eerste week midden in de nacht wakker en deden we gezamenlijk een middag dutje daardoor. Na een week waren we gewend. Terug thuis hebben we 24 uur met z'n allen op het grote bed gelegen en met drinken en koekjes tussendoor de klok 1,5 keer rond geslapen. Eenmaal wakker waren we allemaal over de jetlag heen.

3. Jeda80

Jeda80 Bekend lid

25 sep 2014
    798
    24
    18
    O wat lekker! 6 maanden is ook een mooie leefdtijd. Hier zijn we naar Curasoa geweest in april mijn zoontje was toen 14 maanden.
    Hij raakte bij aankomst overstuur, hadden een dubbele nacht door het tijdverschil maar hij pakte dit binnen een af goed op. Terug wad anders heeft 1,5 week geduurt om hem weer in het juiste ritme te krijgen. Mij. Tip is zelf zo snel mogelijk overgaan in het nieuwe ritme en er rekening mee houden dat het bij thuiskomst wel even lam duren.
    Maar dat is het echt wel waard! Veel plezier!

Deel Deze Pagina