blag & tips

Discussion in 'Zwanger worden' started by Fortunae, Nov 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

Jul 6, 2014
    1,263
    119
    63
    Hallo lieve zwanger willen wordende dames,

Hier ook zo eentje, die deze maand toch langzaam gek word.
    Bij onze dochter hebben we er een jaar over gedaan, daar nu rekening mee gehouden. Het lukt bijzonder goed om niet gek te worden of veel klachten te hebben. Dus ik ben rustiger dan de vorige keer.
    maar nu, ronde 6 op zijn eind maakt mijn lijf het me erg lastig. Ik heb een licht wisselde de cyclus, dus daar houd ik rekening mee, maar nu ben ik toch al 6 dagen overtijd. En zo rustig als ik was, niks houd me meer bezig dan dit. Ik probeer om het los te laten, want ik word heus niet sneller ongestelt als ik er aan denk en mocht ik toch zwanger zijn dan ben ik dat volgende week ook nog wel. Maar het vreet aan me.
    waarom wordt ik niet ongestelt (ik denk namelijk dat ik niet zwanger ben) en als ik dan onverhoopt toch zwanger ben, waarom is die test dan nog negatief?

Ik heb van de huisarts al een verwijsbrief om bloed te laten prikken, met haar advies om nog even tot woesdag af te wachten. Dus de praktische oplossing is in huis, maar als iemand een tip heeft of iets om te zorgen dat ik niet zo belachelijk doe, en mezelf false hoop geef. Dan please, deel die met me!

Als je een zelfde ervaring hebt, voel je dan vrij om ook te delen.
    als je tip is om het los te laten, vertel me dan aub ook hoe, want ik wil zo graag er ontspannen mee om gaan, zoals tot nu toe ook best redelijk ging.

2. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

Jun 12, 2014
    2,007
    1
    36
    Geen tips, maar wel een dikke digihug!

Share This Page