met 8 weken al een buik aan het groeien

Discussion in 'Zwangerschap' started by kimmmie22, Aug 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimmmie22

kimmmie22 Lid

Feb 3, 2010
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal
    ben nu 8 weken zwanger en is al duidelijk een buik te zien
    iedereen vraagt ernaar omdat het al duidelijk is
    kunnen het er 2 zijn of ben ik eventueel al verder of is het gewoon normaal
    krijg de 25ste pas de eerste ego
    groetjes

2. claire1978

claire1978 Actief lid

Jan 5, 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Heel erg herkenbaar hoor. Ik had ook met 8 weken een aardige buik en had al moeite met m'n broeken. Rond die tijd zijn het vnl. je darmen die omhoog komen om zo ruimte te kunnen maken voor je baarmoeder. Na ongeveer 12 weken komt je baarmoeder boven je schaambeen uit en zal dan je 'echte' buikje te zien zijn.
    Ik heb ook al de tijd een flinke buik gehouden. Ben er op zich trots op, alleen ben ik al die mensen zooooooooooooooooo zat die vragen of ik allerdag loop. Zeg ik "NEE!!!", komt er metteen achteraan:"dan zijn het er zeker 2!". :x:x:x Ben dat zo zat inmiddels!!! En moet nog 10 weken:).
    Heb een groeiecho gehad, omdat de verloskundige ook vond dat mn baarmoeder een paar weken geleden te hoog zat, maar alles is helemaal prima. Hij groeit gemiddeld, niet erg veel vruchtwater en geen suikerziekte.
    Het is een heel verhaal geworden, maar je buik kan zeker in het begin al snel wat groter zijn. Een tweeling kan ik niet uitsluiten bij jou natuurlijk;);).

Nog gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er lekker van!!!

Groetjes Claire

3. regi

regi Fanatiek lid

Jul 23, 2007
    1,671
    0
    0
    zijn idd je darmen

4. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

Mar 24, 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    heb ook al een aardig buikje, maar zijn inderdaad je darmen!

de kleine is nog maar 2 cm dus daar kan het nog niet van zijn, ook al zouden het er 2 zijn, de grootte van je buik zegt nu echt nog niks, dus wees gerust!
    heb vandaag mijn echo gehad, en was zelfs minder ver dan we dachten, en het was er echt maar 1tje terwijl ik mijn broeken nog amper dicht krijg!

xxx

5. cherryl

cherryl Fanatiek lid

Jan 27, 2009
    2,923
    0
    0
    ik heb met 6 en halve week iedereen moeten vertellen dat ik zwanger was, omdat het bij mij ook al echt zichtbaar was! iedereen vroeg er ook naar!
    enne het is er echt 1!

6. Jenala

Jenala Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    1,906
    60
    48
    Ik had ook al snel een buikje. En ik heb nu ook een flinke buik voor bijna 20 weken. Maar de baby groeit volgens schema.
    Ik moet er bij vertellen dat mijn buik niet heel strak was toen ik zwanger werd. Mischien scheelt dat ook...

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Ik had dat bij Megan ook hoor! Met 6wkn was het gewoon al niet meer te verbergen!

En ook al die vragen: Weet je zeker dat het er geen twee zijn! Je bent zeker al heeeeeel ver hé?! Moet jij niet een keer bevallen??
    Ik heb ze allemaal gehad!.......pffff

Ik ben bang dat het bij een eventuele 2de nog veel sneller gaat....bij mij dan

8. kimmmie22

kimmmie22 Lid

Feb 3, 2010
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja idd ik had het met me zoontje ook dat ik met 8 weken me broeken niet dicht kreeg maar nu met me tweede zwangerschap jeetje sta er gewoon van te kijken dat het zo snel kan idd zijn je darmen maar toch het is overduidelijk voor iedereen dat ik zwanger ben
    hoop dat ik niet zo mega word als me vorige zwangerschap toen was ik 30 kilo aangekomen

Share This Page