blank kindje en surinaamse vader

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lauraatje, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    wat een prachtige kindjes zeg
    Die zijn zijn straks lekker snel bruin in de zon ....

2. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Hier een bijna witte mama en een Indonesische papa. Hij heeft dan wel een tintje en bruine ogen maar wordt wel steeds blonder. Zijn haren worden zelfs lichter dan de mijne.

3. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    zo was hij 1 maand oud

4. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Wat een prachtige kids! Hier mijn mannetje, half antilliaans dus:

5. Opening

Opening Niet meer actief

ja de nagelriempjes kan je het aan zien. Bij mijn zoontje is het nu aardig dezelfde kleur allemaal.

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Wat een mooie kindjes!

Dit is onze dochter, mijn man komt uit Kameroen en ik uit gewoon uit Nederland.
    Overigens is ze de laatste dagen echt weer een beetje bruiner geworden.

7. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen

Hihi, geweldig hoe enorm veel hij op zijn mama lijkt :D

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Bekijk bijlage 67959

Dit is onze dochter, haar papa is Sudanees.
    Momenteel is ze weer donkerder geworden door de zon.

Je kunt trouwens vaak aan de nagelriempjes zien hoe de pigment is.

9. lauraatje

lauraatje Actief lid

9 feb 2009
    255
    0
    16
    almere
    nou daar zitten echt wel getinte kindjes tussen hor, prachtig mooi. Zo zie je maar wat een verschil. jayden heeft echt een witte huid en ga morgen met hem naar de kapper. ben benieuwd want de onderste haartjes zijn toch echt blond. maar die opmerkingen bedoel ik dus, of je in de jeugdzorg werkt???? hoe verzinnen ze het?
    hieronder mijn partner en jayden, 6 maanden oud en nog niets verandert qua huidskleur.

10. lauraatje

lauraatje Actief lid

9 feb 2009
    255
    0
    16
    almere
    en hier jayden. in zijn gezicht zie je het wel, vooral de neus. verder lijkt ie echt op mij

11. LovelyDK

Lauraatje Tsjee jou zoontje is ook echt licht hè!

12. lauraatje

lauraatje Actief lid

9 feb 2009
    255
    0
    16
    almere
    hahaha ja, dat zeg ik toch. daarom ook dit forum. en dan nog blond worden ook. hihi

13. LovelyDK

Haha ja ik ken t, zie mijn kindje maar :D

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier 2 heel verschillende kleuren kindjes, maar we zijn wel allebei oerhollands. Ik blond haar blauwe ogen (net als Eva) en mijn vriend bruin haar bruine ogen (net als Lisa). Mijn vriend wordt makkelijk bruin en Lisa heeft ook een kleurtje. Ik kreeg laatst de vraag of ze een Indische vader heeft :D. Toen ze net geboren was leek ze wel een chinees. Inmiddels is dat wel wat minder, maar oerhollands ziet ze er (nog) niet uit.

Ik vind het wel heel leuk om de foto's te zien van jullie halfbloedjes. Wat een verschil in kleur. De man van mijn nichtje is kwart Antilliaans en best donker, mijn nichtje is net als ik.Hun kinderen zijn allemaal heel verschillend, erg leuk om te zien.

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Aaaah, wat een knappe kindjes allemaal!

@ Laura: Maar hij heeft wel donkere wenkbrauwen, dus zijn haar zal op den duur wel weer donkerder worden! (Alhoewel, mijn broer is blond en heeft zwarte wenkbrauwen)
    Je ziet het idd wel aan zijn gelaatstrekken! Bij mijn dochter zien de 'kenners' het ook aan de gelaatstrekken vooral aan d'r neus! ;)

16. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    snap dat je dat heel vervelend vind, wat een stomme en kwetsende opmerkingen kunnen mensen toch maken!!

ik zelf ben ook surinaamse en mijn man is nederlands... we hebben 2 dochters waarvan de een groene ogen en de ander bruine ogen... de jongste is ook wat meer getint dan de oudste... het kan idd nog bijtrekken als ze ouder worden...

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @lauraarje: zie wel dat ie gemixt is hoor! Ja zijn huid is wel heel blank,maar zie dat jij roodharig bent? Volgens mij overheerst dat dus juist.

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Dames,

Ik heb net even naar mijn meisje haar nagelriemen gekeken. Die zijn heeeeel donker (zeg maar als een volbloed antiliaan, gemiddeld genomen). Nu heeft ze wel meer plekken die echt zoo donker zijn maar verder is ze vrij licht. Zal ze dan ook echt heel donker worden? (papa is donkerder dan een gemiddelde antiliaan hoor. dus wat dat betreft zou het best kunnen.)

19. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @singlemommy: Ja het zou nog wel zo kunnen zijn dat ze nog donkerder word hoor!

20. LovelyDK

Hier zijn de nagelriemen dezelfde kleur als de rest zeg maar...

Deel Deze Pagina