huishoudelijke hulp

Discussie in 'De lounge' gestart door mamak82, 19 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamak82

mamak82 Actief lid

6 nov 2011
    196
    0
    16
    NULL
    NULL
    Momenteel hebben wij iemand die 1x per week 3 uurtjes komt om schoon te maken. Het bevalt uitstekend vroeg me alleen af of er meer mensen zijn waar wekelijks iemand komt en dan met name wat word er in die 3uur gedaan? En verder was er altijd iemand thuis? Heeft de hulp een sleutel? Zo ja wanneer besloot je deze te geven?

2. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Mijn vader krijgt om de 14 dagen voor 4u een poetsvrouw van de sociale dienst van de gemeente (hij is gepensioneerd en dan heb je daar recht op).
    Er moet iemand thuis zijn om de poetsvrouw binnen te laten en om haar papier af te tekenen. Daartussen gaat mijn vader fietsen of wandelen.
    In die 4 u ruimt ze op (kranten op de stapel leggen, sierdekentjes goed leggen ed), neemt stof af endaarna schuurt en dweilt ze de gehele benedenverdieping. Als er nog tijd overblijft lapt ze de ramen beneden.
    Eens in de zoveel tijd vraagt mijn vader haar om de bovenverdieping te doen en dan doet ze daar hetzelfde als beneden.
    Afwassen, wc kuisen of tuinonderhoud (onkruid uit de trottoir trekken)doet ze niet

3. SannedK

SannedK Actief lid

3 mei 2012
    138
    0
    0
    Ik heb een hulp die 4u per week komt, die doet de keuken, woonkamer (alle kasten enzo langs de buitenkant) stofzuigt en dweil als, ook de hal beneden en de wc, ook de trap en de bovenhal en dan nog 1 kamer boven. Ofwel de slaapkamer van de kleine ofwel onze slaapkamer. Ze werkt wel echt hard moet ik zeggen!

Deel Deze Pagina