Blanke/lichte mix kindjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door dymdort, 12 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eliza78

Eliza78 Niet meer actief

Ik ben zelf half Moluks/half Nederlands.
    Ben behoorlijk donker, zeker zomers.
    Onze 3 oudste kinderen zijn vrij donker van huid, maar lichter van haar als dat ik zelf ben.
    Onze 4e is een lichtblondje met een witte huid, onze 5e is ook blond, maar weer met een getinte huid.
    Ik krijg altijd enorm veel opmerkingen over onze blonde dochter. Alsof mensen er aan twijfelen dat ze wel echt van mij is...
    Hieronder een foto van mij met haar, ik was toen zwanger van onze 5e.

2. Eliza78

Eliza78 Niet meer actief

3. doedie1991

doedie1991 Bekend lid

28 mei 2014
    660
    0
    16
    Mijn mannetje is een mix van een papa die 75% somalisch is en 25% jemen en een nederlandse mama met bruine haren en lichtbruine ogen. Bij de geboort was die donkerder maar nu lichter;) haha dit is hem nu wat vinden jullie? Getint of blank

4. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    @Eliza: wat apart joh! Supergaaf om te zien :)
    @Doedie: ik zeg wel degelijk getint :)

edit: Chipje: mooie kindjes hoor!

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    kijk naar je kindjes nagel riempjes dat is ongeveer de kleur die ze krijgen.
    en de mongolenvlek trekt idd weg als ze op kleur zijn. vaak is dat pas bij 3 a 4 jaar.

hier een half angoleesje
    wit/roze geboren met zwarte haren stijl en glad.
    nu bruin met kroeshaar en beetje lichte plukken ertussen (goudlokje)

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    foto van geboorte
    en 1 maandje oud.

7. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Ja hoor! Ik! :D
    Ik ben half Surinaams-half Nl. Maar de meeste mensen denken dat ik vol NL ben...ben de blankste in de HELE familie :$( wel bruine ogen en donkere krullen)

Kan het zijn dat jouw partner blanken in zijn familielijn heeft? Bij ons is dit het geval ( overgrootvader was blank) en ik denk dat ik daarom zo licht ben.

Mijn dl is overigens dus kwart Su en is iets meer getint dan ik ben ;)

8. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Hahah, ik heb even gegoogled en bij een blank persoon zijn ze roze!:cool:

9. dymdort

dymdort Lid

12 mei 2015
    29
    0
    1
    NULL
    NULL
    Wat leuk allemaal! @patrijs had jij of dochter wel de mongolenvlek? Mijn partner heeft volgensmij niet echt blank in de familie, maar z'n tante is bijvoorbeeld wel weer een heel stuk lichter dan hij is.

En babyhope wat een mooi meisje, ze heeft wel snel haar kleur gekregen dan hoor! Hier was m'n zoontje ook echt rood bij de geboorte en nu inmiddels heeeeel klein tintje maar nog niet veel meer, hij is nu zes weken.

En Eliza mooie foto, idd het kan alle kanten op het is maar net wat overheerst.

En Doedie ik zie wel degelijk dat het geen helemaal NL kindje is, prachtig kindje!

10. dymdort

dymdort Lid

12 mei 2015
    29
    0
    1
    NULL
    NULL
    En de nagelriempjes, volgensmij zijn ze hier niet echt heel donker.. Hij knijpt ook in m'n vinger ;)
    Bekijk bijlage 457140

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    dat is wel de kleur die je aan moet denken :)

Wat mij opvalt is dat als de mama van de baby blank blonde haren blauwe ogen heeft de baby heel licht is. ook al heb je dan een donkere afrikaan als papa haha.
    ik zelf heb donker haar blauwe ogen en niet echt een super blanke huid.
    ons meisje heeft zowat alles van papa hahahaha

12. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lief mooi schattig mannetje. Volgens mij alles tussen jouw kleur en de kleur vader mogelijk.
    Ik heb wel eens gezinnen gezien (een ouder Surinaams en een ouder blank) waar de kinderen in het gezien onderling ook van kleur verschilden.
    Hier is ons kleintje half nederlands (ik, blond en lichte ogen) en half ROemeens (vader, zwart haar en iets getint) en heeft hoofdje vol donkerbruin bijna zwart haar met donkere oogjes. Ook zijn tint is die van zijn vader. Dus hier ook geen middenweg/ helemaal gemengd qua kleur.

13. doedie1991

doedie1991 Bekend lid

28 mei 2014
    660
    0
    16

Dankjewel:) jouw.kindje is ook een plaatje haha.. alle kindjes zijn knapperds;)

14. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Mijn kids zijn kwart Italiaans. De oudste is "wit" maar wordt echt ontzettend snel bruin. De jongste is licht getint. Mensen vragen vaak of hij op vakantie is geweest. Ja tuurlijk, hij is tenslotte al 10 maanden, is een weekje naar Lloret met z'n vrienden geweest ;)
    Ik ben wit, en voel mij in de zomer met die bruine mannen helemaal een spookje :cool::p

15. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Foto van mijn Half-Nederlandse / Half-Roemeense draakje. :D

Bijgevoegde bestanden:

16. dymdort

dymdort Lid

12 mei 2015
    29
    0
    1
    NULL
    NULL
    Prachtig mannetje!! En duidelijk een tintje

17. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Leuk topic!

Ik ben blank met blond haar en blauwe ogen, papa is Antilliaans met donkere ogen en donker haar. Eerste dochter is heel blank met rood kroes haar, 2e is net geboren en is nu al donkerder dan onze eerste.
    Eerste dochter krijgt nu pas een tintje

18. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    En dit is onze dochter van 1 week oud.

19. dymdort

dymdort Lid

12 mei 2015
    29
    0
    1
    NULL
    NULL
    Mooie meiden!! Heb je ook een foto van je andere dochter toen ze nog geen tintje had, ben benieuwd naar het verschil :) nu is het duidelijk te zien! En hebben ze ook de mongolenvlekjes

20. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Dit was onze 1e dochter toen ze geboren was.. Ze heeft wel een klein plekje boven haar billen. Onze 2e dochter heef wel echt een grote plek op haar billen. Ook haar geslachtsdeel en tepels zijn vrij donker.

Deze kleur ging er een paar dagen na de geboorte af.

Ik vind jullie zoontje toch nog wel een mooi tintje hebben.. Denk dat hij ook nog wel wat donkerder wordt.

Deel Deze Pagina