Blanke/lichte mix kindjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door dymdort, 12 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    En hier was ze een paar maand..

2. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mooie lieve kindjes/ baby'tjes zie ik langs komen!

3. dymdort

dymdort Lid

12 mei 2015
    29
    0
    1
    NULL
    NULL
    @mj89 zij was inderdaad ook echt licht toen ze klein was!

Mijn zoontje heeft trouwens dus geen momgolenvlek maar heeft wel (niet dat het er wat mee te maken heeft) twee blauwe lijntjes op zijn oogleden, heel apart. Lijkt net of hij blauwe oogpotlood op heeft, en het valt mij niet alleen op want de nicht van m'n vriend zij het ook afgelopen weekend. Binnenkort maar even vragen bij het CB.

4. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Ik wel, dochter niet.
    Als zijn tante licht van kleur is, dan is de kans wel groot dat er blanken in zijn familie zitten. Nu is dat door de slavernij meerstal toch wel het geval hoor. Er zijn in Su maar weinig mensen die helemaal geen blank bloed hebben ( de inheemsen en boslandcreolen in het binnenland misschien uitgesloten).

5. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Technisch gezien is onze zoon ook een halfbloedje :p
    Ik ben Nederlandse, maar wel altijd een licht gebruinde huid (van het zonnetje) en heel donkerbruin haar en papa is een Belg met een spierwitte huid en blond haar.
    Zoonlief was wel licht gebruind toen hij werd geboren maar inmiddels is het een enorme bleekscheet met heel lichtblond haar. En hij lijkt ook nog eens enorm op z'n pa. Het is dat ik weet dat ik hem er zelf uitgeperst heb anders..... :D
    Totdat hij zijn mondje open doet, hij heeft wel mama's volume :)

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mijn schatjes, half mediterraans:D

Bijgevoegde bestanden:

7. dymdort

dymdort Lid

12 mei 2015
    29
    0
    1
    NULL
    NULL
    Mooie kindjes weer!! En technisch gezien zijn alle kindjes halfbloedjes haha allemaal mixjes!

Nog meer mama's waarvan kindjes met 'donkere' genen in het begin blank/licht waren? Of nog steeds? :):)

8. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Spannend he hoe ze eruit komen te zien?
    Hier kregen we ook vaak de opmerking.. Oh ze is wel blank he. Is dat ze verder echt het gezicht van haar vader heeft maar denk dat we anders meer rare opmerkingen zouden krijgen..

9. penseel

penseel Niet meer actief

Heb twee mix kinderen mijn oudste is vrij licht mijn jongste donkerde.

Even over die mongolen vlek ik stoor mij aan die benaming. Je kunt het ook een blauwe knoop noemen staat wat vriendelijker.
    Beide hebben ze hem hier gehad.

Van oudste kan ik geen foto.s laten zien die wil niet meer op internet. Jongste nog wel. Hihi. Toevallig een foto met mij er bij.

10. dymdort

dymdort Lid

12 mei 2015
    29
    0
    1
    NULL
    NULL
    Vond de benaming eerst ook nogal negatief maar als je de oorsprong van De benaming leest is het eigenlijk geen raar woord maar iets met blauw kan idd ook :)

Mooie foto!

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hier heeft mijn dochter hem wel ( wel al lichter aan het worden) en mijn zoon niet.

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mijn 2 halfbloedje! (Antilliaans, van oudste is vader vergelijkbaar met kleur van man TS en vader van jongste is heel donke!!)

Bekijk bijlage 457355

13. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Man is Antilliaans, ik Pools en beide kinderen zijn absoluut alleen met mij e vergelijken qua huidskleur :D
    In mijn man zijn familie zitten wel mensen met een heel lichte huid, dus die genen hebben elkaar ongetwijfeld ontmoet :p

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      30,2 KB
      Weergaven:
      16
  14. dymdort

dymdort Lid

12 mei 2015
    29
    0
    1
    NULL
    NULL
    Lola1982 wat een mooierds ook! En inderdaad ook wat lichtere kindjes! Jij hebt sterke genen. Hadden zij ook de blauwe vlekjes?

15. dymdort

dymdort Lid

12 mei 2015
    29
    0
    1
    NULL
    NULL
    Mooie combi tussen donkere haren en ogen en lichtere huid prachtig! Is je man zelf wel donker? @2littlemonkeys

16. loirinha

loirinha Bekend lid

12 feb 2015
    504
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 3 mix kindjes, en allemaal heel licht geboren, de oudste is nu goed getint, middelste is blank met een kleurtje en blond en jongste is licht getint zo zie je maar mixjes kunnen alle kanten op 😜

17. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Dank je!
    Ze hebben beide niet echt donkere ogen, maar dat komt op deze foto niet naar voren. De oudste heeft bruin/groen, de jongste bruin/grijs.
    Mijn man is niet heel donker, vergelijkbaar met Chris Brown z'n huidskleur (kon ff niemand anders bedenken)

18. dymdort

dymdort Lid

12 mei 2015
    29
    0
    1
    NULL
    NULL
    Gewoon benieuwd maar bedoel je met heel licht echt tegen het blanke aan? Ons mannetje is namelijk echt blank licht hetzelfde als ik. @loirinha

19. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Hier een 100% Hollands kindje, maar al meer dan eens de vraag gekregen of er iets buitenlands in zit..... Hihi....

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Dank je!
    Oudste niet en jongste wel maar daar is nu nog weinig van over! De jongste oogt donkerder door donkere haten, maar is net zo blank als oudste haha!

Deel Deze Pagina