Haha oké! Ben benieuwd of ze nog donkerder wordt! Had je bij de eerste ook verwacht dat ze donkerder zou zijn?
Haha, ja had bij de eerste verwacht dat ze donkerder zou zijn. Ze had zwarte haren bij de geboorte en donkere (bruin) ogen. Ook een licht tintje. En ze werd steeds lichter en lichter.. Heb ook heel veel opmerkingen gehad erover. Weet je wel zeker dat het zijn kind is? Nu zie ik aan de jongste ook dat ze lichter wordt. Haar ogen worden lichter en er zit een blauw groene tint in.. Haha! Haar vader is echt donker! Dat zie je wel aan zijn handen op de foto! Bekijk bijlage 457597
Ja,bedoel idd echt tegen het blank aan, wel allemaal donkere ogen, heb bij de oudste vaak gehoord of ze wel van dr vader was bij de volgende was het al gewend,, de jongste is als donkerste geboren. De kleur van mijn oudste is echt de laatste jaren pas ontwikkeld,
Ik heb een half Antilliaans, half Nederlands buurmeisje en zij leek soms gewoon van kleur te veranderen. Als baby was ze vrij licht, daarna met anderhalf jaar redelijk donker, toen weer wat lichter en nu is ze 7 en is ze toch weer wat donkerder, al zo'n 2 jaar, dus denk dat het nu wel zo blijft. Grappig was het wel om te zien, haar ouders vonden het ook best apart. Mijn kinderen zijn half Arabisch, maar zo blond als wat (hebben lichter haar dan ik terwijl ik Nederlandse ben) en met blauwe oogjes. Die worden dus sowieso niet voor buitenlander/halfbloedje aangezien. Mijn neefje is half Nepalees en die is ook niet erg donker terwijl z'n vader dat wel is. Heeft wel zo'n vlek.
Mijn dochters hebben ook een blauwe vlek boven hun billen. Mijn oudste word bijna 4 en die heeft het echt nog heel duidelijk en heel blauw. Wanneer gaat dat weg trekken? Mijn schoonmoeder schrok er zelfs van toen ze het zag.
Hoop ik toch wel? Lijkt mij heel sneu als ze haar hele leven met blauwe billen moet lopen ik ben zelf ook een mix (half Duits half Iraans) en ik heb geen blauwe plek op mijn billen nu? Ik zal het vast ook wel gehad hebben.
Haha nee dat is inderdaad best gênant maar ik dacht dat het vergelijkbaar met een moedervlek is o.i.d dus dat het gewoon blijft. Mijn oudste had trouwens ook zoiets raars, als baby en peuter was ze echt nogal behaard. Vooral op haar ruggetje was het net zo'n donslaag. Ik maakte me daar best wel zorgen over maar gelukkig is dat geleidelijk weggetrokken.
Ik hoop het niet! Vanaf wanneer trok dat weg bij jou dochter? Mijn oudste is ook heel erg behaard op haar rug, echt heel zielig ik dacht dat het vanzelf uit zou vallen maar die hoop heb ik laatst opgegeven aangezien ze nu al zo oud is.. Mijn jongste heeft helemaal geen haargroei op haar rug.. Vind het ook raar... Ik ben helemaal niet behaard en mijn man is normaal behaard zoals elke man is. Zijn broers zijn wel behaard en mijn vaders kant van de familie ook dus ze moet het haast wel van iemand anders uit de familie buiten ons geërfd hebben dan.
Nog even doorhopen dan maar het groeit ook echt boven op haar rug in een soort krul vorm.. Had jou dochter dat ook? Daardoor denk ik namelijk ook dat het blijvend is..
Nee, het was meer een soort donslaagje/vacht. Sorry ik verwoord het nu heel knullig volgens mij haha. Ik heb wel vaker gehoord van dit soort overbeharing bij jonge kindjes (met name meisjes) en bij allen is het overgegaan, incl. mijn dochter. Hopelijk bij de jouwe ook!
De blauwe vlek op/boven de billen verdwijnt met de jaren! Dat is geloof ik bij alle kindjes die het hebben zo.
Echt mooi om te zien Lola! Bij je oudste zie ik overigens nu ook echt wel een kleurtje! Ben benieuwd hoe het zich bij de jongste gaat ontwikkelen want papa is idd wel echt donker, dus misschien kan ze zomaar ineens ook een stuk donkerder worden!
Mijn broertje had ook blauwe plekken op zijn rug & billen, en toen hij een jaar 5 of 6 was zijn al die blauwe vlekken helemaal weg getrokken. Inmiddels is hij nu 20 jaar en een model geworden 😄.
Mijn man is Marokkaans en ik Nederlandse (blauwe ogen en donker blond haar). Ons zoontje van nu 4 maanden heeft donker bruin haar en hele lichte huid. Ogen is nog een beetje een ondefinieerbare kleur ik had ook gedacht dat hij ietsje donkerder zou zijn en zwart haar. Maar volgens mij veranderen ze nog behoorlijk qua 'kleuren'!
Ja ze.is.donkerder dan echt 100% blanke kindjes. En deze foto is hartje winter gemaakt, in de de zomer is ze echt heel erg zonGebruind. Ze ziet er altijd uit alsof ze net terug is van een zo'n vakantie! Ben Ook benieuwd naar de jongste! Stiekem vind ik het wel leuk als ze zo wit blijft haha, dan heb ik 2 van die lichte meiden!