Het moet niet gekker worden Mijn schoonouders waren bij ons op bezoek en schoonzus en kind ook. Thyron was aan het staan bij de tafel en raakte een olielamp aan en ik zei nee Thyron niet doen loopt schoonzus naar mijn zoon toe en geeft hem zo een tik op zijn handje Ik dacht echt What the f...k dat doe ik niet eens bij hem laat staan dat zei dat mag doen. Ik zei tegen haar dat ik het liever niet heb en dat ze haar kind regelmatig harde tikken uitdeeld moet ze zelf weten maar van mijn kind blijf je af Schoonzus natuurlijk super beledigd maar ja ik pik dat niet hoor. Wat zouden jullie doen als iemand jou kind een tik gaf?
Hallo Dientje, Dat is echt te gek voor woorden zeg, dat zij in jou huis jou kind een tik geeft omdat die aan jou olielampje zit? Ik zou er ook zeker wat van hebben gezegd. Zou het zowiezo niet toestaan dat zij mijn kind een tik zou geven . Lijkt me niet nodig en je had er zelf al wat van gezegd........ Groot gelijk hoor dat je je mond open hebt getrokken , voor je kindje opkomen Groetjes Liena
Zodra ze haar koffie kopje wil pakken en jij zegt neej en ze doet het toch geef je haar toch echt een beuk waarvan ze voorlopig niet opstaat... Nee dat is mischien wat overdreven maar ik zou het ook ECHT niet pikken!
je hebt goed gereageerd! ik zou vragen of ze zelf een knal wil hebben! en ik zou haar mededelen dat als er iemand slaat dat ik het dan zelf ben!
Goed gedaan hoor meid... dit slaat werkelijk alles! Zij heeft met haar handen van jouw kind af te blijven! Ik zou het ook zeker niet pikken.
Wat ik zou doen? Terugslaan en 'r vriendelijk doch beslist de deur wijzen! In je eigen huis! En jouw kind! Echt belachelijk zeg. Als ze 'm toespreekt als ie bij haar thuis zijn handjes niet thuis houdt okee maar wat zij doet is echt raar! Je hebt groot gelijk hoor! Ze moeten echt niet proberen om aan Lena te zitten hoor al was het de koningin. (Heb gelukkig een erg lieve schoonzus...)
Ik had haar een tik verkocht! En idd mn huis uitgezet! Wat denkt zij wel niet? Is je schoonzus altijd zo? Wat een trut!
Ik vind ook dat je het goed gedaan hebt, alleen dat liever niet zou ik weglaten en haar duidelijk maken dat je dat echt nooit weer wilt zien! Inderdaad te gek voor woorden als een ander je kind gaat slaan waar je bij bent, zij mocht dus echt niet op mijn kinderen passen, die zou ik niet kunnen vertrouwen!
Inderdaad een klap kon ze krijgen en ze zou hard moeten lopen naar de deur, anders zou er nog veel meer volgen..... Wat een lef, in je eigen huis! Die zou er bij mij niet meer inkomen! Ze heeft met haar fikken van mijn kind af te blijven.
Je hebt goed gereageerd! In MIJN huis, geeft NIEMAND mijn kind een tik, tenzij ik het zelf ben of mijn man. Anderszijds mogen de tante en oom, in hun eigen huis, Louke wél een tik geven indien nodig en alléén als ik NIET in de beurt ben. Als ik erbij ben heb IK gezag over mijn kind en niemand anders. Mijn zus en haar man zijn als een 2de paar ouders voor mijn dochter dus ik zie hen ook als opvoeders na mij. Jouw schoonzus is écht te ver gegaan.
Najaaaaahhhh...., dat doe je toch niet! Ik vind dat je heel goed hebt gereageerd hoor! Zou het ook niet normaal vinden als mij dat zou overkomen.
Hoi, Jeemig haha ik zou ook zeggen dat ik dat niet zou willen. T is toch verdorie jou eigen kindje die hoort iemand anders niet met 1 vinger aan te raken. Ben sowieso tegen een tik of wat dan ook..maar iemand anders mijn kind slaan..dat helemaal nooit! Dus mijn reactie zou t zelfde zijn als die van jou! Groetjess
groot gelijk dat je zo reageerd moet hier ooknet gebeuren hoor ik ben er zelf bij om me kind te corrigeren en zo niet dan hoef ze nog geen tik uit te delen.
Dat vind ik absoluut niet kunnen! Je hebt goed gehandeld hoor. Ikzelf heb Justin 1x n tikje gegeven op zijn handjes, maar ik voelde me er zelf niet goed bij, dus nooit meer gedaan.
en ook al was het bij haar thuis dan nog moet ze niet jouw kindje een tiuk geven....waarschuwen ok maar tik geven echt niet...!