Blaren voorkomen

Discussie in 'De lounge' gestart door Zena, 23 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ik ben fan van pumps. En niet van panty's. Dus zo gauw het kan ga ik met blote voeten in mn schoenen. Alleen één probleem. Dan krijg ik altijd blaren op mn tenen. Vorig jaar plakte ik alles gewoon af met pleisters, maar dat is altijd zo'n gedoe.
    Iemand tips om ze tegen te gaan?

2. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Je hebt toch van die speciale gelkussentjes die je op de plekken kan plakken waar het snelst blaren komen? Volgens mij zijn ze speciaal voor pumps. Heb ze regelmatig bij schoenenzaken bij de kassa gezien.

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Partyfeed heten die dingen geloof ik. Je kunt ze ook bij de drogist halen. Of ze werken weet ik niet. Vaseline schijnt ook te helpen, maar dat glijdt vast niet zo lekker in je schoenen :p

4. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Partyfeet zijn voor onder je voeten. Ik krijg juist blaren óp mn tenen, maar die vaseline ga ik zeker is proberen!( kijken of ik kan lopen dan...hahaha)

5. Vlinder84

kan je 't dan niet op je tenen plakken haha? Ik weet niet of vaseline helpt hoor, ik heb het nooit geprobeerd. Maar had het laatst in de Libelle gelezen :)

6. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Het is al een karwei als ik überhaupt al met pumps probeer te lopen. Met vaseline WOW! Dat lijkt me echt een ware beproeving. Dan moet ik heeeeel stevig de buggy vasthouden :D

Ik heb laatst schoenen met een hogere hak dan normaal gekocht (voor mij dan hoger dan normaal) Pffff ben nog aan het oefenen. En doen zeeeeeer! Heb alleen geen blaren, maar ben nog in de oefenfase.

7. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Heb je wel pumps van goede kwaliteit?

8. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Ik? ik heb geen pumps. Zijn schoentjes met een bandje om de enkels. Ze zijn van Mexx. Maar ik heb normaal plattere schoenen. Heb geen blaren hoor, maar ze doen gewoon zeer aan de bovenkant (wreef heet dat geloof ik? ) Of bedoelde je mij niet?

9. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ja hoor, mijn pumps zijn van goede kwalitiet. (niet allemaal, maar de meeste wel) Ik heb gewoon rar tenen!
    @ vlinder; en libelle heeft altijd gelijk! ;)

10. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Suusje, als schoenen zeer doen aan je wreef helpt het wel is op je schoenen nat te maken (met je voeten er al in) en ze zo op te laten drogen. Dan gaan ze naar je voeten staan.

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.279
    36.141
    113
    Je hebt ook antiblaren creme, gewoon te koop bij de drogist, van hansaplast ofzo. Schijnt wel goed te werken.

Heb het zelf nog niet geprobeerd, want welke pumps ik ook koop, ik kan er niet op lopen. Hoe doen jullie dat? Is dat gewoon veel oefenen of blijft het zeer doen?

12. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Op de blaren na doet het bij mij geen zeer. Nooit gedaan ook eigenlijk. Gewoon geluk denk ik.
    Maar blarencreme had ik nog nooit van gehoord. Bedankt voor de tip!

13. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    De enige paar pumps die ik heb blijven pijn doen. Heb ze nu een aantal keer gedragen maar het blijven zgn "zit-schoenen".

14. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    en pantysokje? dat is niet hele panty maar zo'n sokje achtig iets :(

15. Vlinder84

Ik vond pumps altijd geweldig! Liep kilometers op hakken van 10 cm. Maar ik heb trombose gehad en ik kan niet eens meer lopen op een hakje van 3 cm. Helaas pindakaas....

16. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    compeed heeft een anti-blister stick, ik heb het een keer voor een beurs bezoek gebruikt (ik wilde lekker eigenwijs perse mijn nieuwe schoenen aan)
    Ik heb het op mijn hielen gebruilt en werkte perfect!
    neem aan dat het op tenen ook wel werkt, het voorkomt namelijk de wrijving die voor blaren zorgt.

Deel Deze Pagina