Hallo meiden. Ben nu met de uitnodigingen bezig voor onze bruiloft,maar ben nog op zoek naar een korte zin voor boven aan een pagina.. bv. Jij en ik worden nu wij. Iemand anders nog een leuke zin?
misschine iets van .... twee zielen een gedachte ! een is dan als in 1 hihihi diepzinnig maar wel pakkend vind ik altijd
Ook erg leuk ! Zoek wel een nederlands zinnetje. Misschien een beetje meer info over de uitnodiging. We zijn van heel simpel en kort. Hebben voorop aan de linkerkant een plaatje van twee zilveren ringen, aan de rechterkant staat: Wij gaan trouwen ! Onze namen 3 juli 2008 14.00 uur Gemeentehuis te ...... Achterkant: Bovenaan dus het zinnetje wat ik zoek. Daaronder. Na het gemeentehuis is er taart ! Van 15.00 tot 17.00 uur in ....... te .......... Kadotip " een plaatje van een envelopje " Ons telefoonnummer.
Zijn er ook liedjes die jullie beiden erg leuk/mooi vinden? Zoja ga dan voor de gein is op zoek naar de songteksten, daar staan vaak hele mooie zinnen in en zo slaat die altijd op jullie. Groetjes Anita
haha ik ben van de Nick en Simon. Mijn vriend meer van Jean Paul... maar is idd een optie om te gaan kijken in songteksten
Joh je gaat gewoon even neusen en als je wat vind dan zeg je toch gewoon niet dat het uit een songtekst van Nick en Simon komt Succes met zoeken. Groetjes Anita
Wij hadden een gedichtje wat ik zelf had verzonnen: Jij en ik Ik en jij nooit meer alleen Voor altijd samen voor altijd één Edit: Misschien dus iets als: Voor altijd samen, voor altijd één! of Nooit meer alleen, voor altijd één! of Nooit meer alleen, voor altijd samen!
Vind die kleine gedichtjes idd ook erg leuk,maar heb op onze kaart maar ruimte voor 1 zin omdat ik hem anders te druk vind worden. ik weet het.. ik ben niet moeilijk......
Gelukkig maar het eerste wat in me opkwam was dus. Jij en ik worden nu wij maar heb het idee dat dat een beetje afgezaagd is en heel vaak wordt gebruikt. of ligt dat aan mij?
ja dat is ook wel weer zo...lastig.. vroeg het net aan vriendje maar ja die moest er even over nadenken...maar ik wil NU de kaarten bestellen hoezo ongeduldig....
haha nou geloof dat het mijn vriend niet zoveel uit maakt, want hij vind mijn zin ook wel mooi. dus lekker simpel we doen " jij en ik worden nu wij.. " Bedankt voor het meedenken.
Wij hadden een heel gedicht. Samen geven, samen nemen, samen en na deze dag. Maar vrienden van ons hadden wel een super tekst en dat was ook maar 1 zin. Wij gaan de boot in . Ze bedoelde natuurlijk het huwelijks bootje maar ze had het nog niet echt door toen ze het zo op het kaartje lieten zetten.
ik heb een heel gedichtje. hierbij laat ik ( naam kind ) weten, dat op 20.0.2008 mijn mama hetzelfde als papa gaat heten. Om 13.00 geven zij het jawoord op stadhuis schiedam. Wij vragen ons af of u dan ook kan!