pap2 drie keer achter elkaar

Discussie in 'De lounge' gestart door willow23, 22 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. willow23

willow23 Niet meer actief

wie heeft dit nog meer gehad?
    ik moet in mei weer naar de gyn en als het dan nog zo is wil hij een biopt nemen van de baarmoedermond....
    wie heeft hier ervaring mee?

als die niet goed is wil hij een stukje baarmoederhals weghalen, hij had het zelfs over de baarmoeder helemaal verwijderen....

ben hier erg van geschrokken......

2. Shirleytje26

Shirleytje26 Actief lid

4 mrt 2012
    443
    0
    0
    Rotterdam
    Meid maak je niet druk en baarmoeder verwijderen doen ze echt niet voor een pap 2 uitslag
    Ik ben pas 24 en heb nu al 3 keer een pap3a
    Ze hebben toen een biobt gebomen dat stelt ook niks voor en daar was niks te vinden
    Ondertussen nog steeds pap3a moet nu elk half jaar opnieuw terugkomen en mss een biobt nemen maar verder doen ze er bij mij niks aan

3. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Geen ervaring maar wel 2x pap 3a gehad en aan geholpen. Ik zou me geen zorgen maken. Pap 2 is prima te behandelen. Ik denk dat je de opmerking van baarmoeder verwijderen verkeerd gehoord hebt. Dit lijkt mij bij deze diagnose zeer onwaarschijnlijk.

4. willow23

o meiden bedankt zat zo in de rats!!!!!!

ik heb het niet verkeerdt gehoordt hij vroeg of ik nog meer klachten had en die heb ik wel vooral vaak bloedingen ook na gemeenschap....
    toen begon hij hier over...

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Pap2 is nog niet zo heel erg zeiden ze tegen mij .
    Ik had in December pap3a maar gelukkig in maart was het weer pap1.

6. willow23

mijn moeder had op mijn leeftijd baarmoederhalskanker bij haar hebben ze het wel allemaal weg gehaald...

hij vertelde dat pap2 wel kon omslaan in iets anders dus vandaar dat ik toch weer terug moet om een biopt te laten maken...

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Extra onderzoek kan natuurlijk nooit kwaad!

Deel Deze Pagina