Nieuwsgierige baby

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Eden28, Aug 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,623
    0
    0
    Me smoeder was vandaag aan het oppassen en ze was gaan wandelen. Nou zat madam constant haar buikspieren te oefenen zeg maar. Toen ik thuis kwam ben ik na het eten ook even gaan lopen, ze deed het weer en hield haar hand aan de rand vast en wilde zich optrekken vanuit ligstand. Vind het nogal eng da ze straks zichzelf echt overeind helpt of over de leuning gooit ofzo????

Vind haar te jong nog voor de wandelinzet...of niet??

2. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

May 18, 2012
    3,897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Heb je geen maxi cosi die je op de wagen kan vastmaken? Dan kan je kindje beter kijken.

3. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,623
    0
    0
    Ja die heb ik maar is het niet beter voor het ruggetje als ik haar in de wandelinzet doe en dan helemaal plat? Ik kan haar daar namelijk ook in vastmaken en in de wagenbak niet. Het gaat me er meer om dat ze er straks uitvalt

4. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    1,660
    0
    0
    Als je haar nou afwisseld op haar buik legt met de kap naar beneden. Ziet er een beetje idioot uit :D maar heeft ze wel wat te zien.

5. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,623
    0
    0
    Kan ik nog proberen ja, al vind ze op haar buik liggen maar voor even leuk en dan begint ze te mopperen ;). Snap niet zo goed waarom babies eerst op hun buik rollen maar dat de natuur niet zo ingesteld heeft dat ze dan ook gelijk terug kunnen, scheelt een hoop frustratie hahaha.

Share This Page