Wanneer aan de bel trekken?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door crystals, 28 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28
    Ik had al gevraagd bij de categorie 'Eerste symptomen' of ik moest gaan testen of niet. Dit omdat mijn menstruatie ineens uitbleef. Ik zat toen op dag 4...nu op dag 6. Ik heb op die dag een test gedaan en ook op de 5 dag. Beide keren negatief. Ik heb ook gewoon mijn menstruatie krampen flinke ook.. Vorige maand heb ik even geen ivf behandeling gehad. Zelf denk ik niet aan een zwangerschap, maar ik maak mij toch wel een beetje zorgen om het uitblijven. Natuurlijk kan het wel eens uitblijven, maar het gebeurt mij haast nooit meer. Wanneer zou ik moeten gaan bellen? Ik wacht het denk ik sowieso nog even deze week af.

2. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28
    De ronde voor de maand voor de rust pauze had ik trouwens een scratching. Mijn buik was toen erg onrustig en ik was moeilijk te stimuleren. Mijn eierstokken waren erg lui gaf de arts aan. Nu ben ik denk ik onbewust daarom ook zo bang. Die ronde werd dan ook afgebroken want de arts had er geen goed gevoel bij. Ik besloot dus daarom ook gewoon nog even een rust maandje extra in te plannen dit kwam ook beter uit met werk .

Deel Deze Pagina