Je moet dus juist niet je eisprong nemen, maar je positieve ovulatietest. Ik moest de datum van de ovitrelle spuit nemen, dat is dus ongeveer twee dagen voor mijn eisprong.
Ik moest de datum van de punctie nemen en dat is 36 uur na pregnyl. Dus ik denk dat t bij elk ziekenhuis anders is!
Ja, denk het dan ook. Als ik de datum van de punctie moest nemen was ik nu twee maanden langer zwanger (mijn bebe is een cryo, de punctie was in februari, tp in april)
Ja punctie is 36 uur na pregnyl. Dus zou denken bij een cryo tel je dan 2 dagen na pregnyl. Ach die twee dagen..
*breekt even in * https://www.freya.nl/kinderwens/zwangerschap-en-kind/zwangerschapsduur-en-uitgerekende-datum/ Hier kun je heel makkelijk je uitgerekende datum berekenen!
Gefelicteerd @Pitaa91 super mooie test voor 12 dpo. Bij mijn dochter heb ik geen termijm echo gehad bij de verloskundige. Aanstaande donderdag wel termijnecho van nummer 2. Allebei een blasto, 1 verse tp en 1 tp in kunstmatige cyclus. Je kan de dag van de terugplaatsing gebruiken om dag 0 (eisprong te bereken) dan hoef je niet te kloten met dag van positieve ovi test ofzo.
+ mijn temp blijft nog steeds hoog! Op weg naar een CB digitaltest die doe ik de volgende week maandag en dan stop ik echt met testen