Blastocyste

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door sannekee95, 28 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannekee95

    sannekee95 Nieuw lid

    28 sep 2020
    3
    1
    3
    Vrouw
    hallo allemaal .

    wij zijn bezig met het icsi trajeckt en hebben 1ste keer een zwangerschap gehad helaas met 5 weken een miskraam ( buitenbaarmoeder) ,, nu hebben we van poging 2 ,, ook geen goede zwangerschap gehad maar wel eitje's ,, en ze hebben me 22september een terug geplaatst van 5 dagen oud en die was 100% ontdooit , ik ben enorm onzeker of het deze keer eindelijk wel eens gaat lukken , ik merk ook nog helemaal niks is dit normaal of is dit geen goed teken ? ik gebruik utrogestan en estradiol ik mag 6 okt testen ik hoop dat het deze keer wel goed gaat anders wordt het pioging 3 van de icsi en ik moet eerlijk zeggen dat je gigantische snel door je pogingen gaat op deze manier . maar ik probeer positief te blijven en dat ik 6 okt een goede test uitslag zal krijgen
     
  2. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.819
    5.563
    113
    Vrouw
    Helaas is daar niks van te zeggen. Je hoeft niks te voelen om zwanger te zijn, er zijn er zat zonder sympromen. Vaak komen sympromen ook wat later in de zwangerschap, rond de 6 weken. Ik zou er nu in iedergeval niet vanuit gaan dat het mislukt is.

    Hier helaas ook heel snel door de pogingen heen... wij gaan starten aan ICSI 6 helaas....

    Jij veel succes in de wachtweken!
     
    sannekee95 vindt dit leuk.
  3. sannekee95

    sannekee95 Nieuw lid

    28 sep 2020
    3
    1
    3
    Vrouw
    ja dat is zeker waar wat je zegt , jeetje icsi 6 alweer je gaat er zo snel door heen he ,, succes ook voor jou :)
     
    Kramertje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina