DOM DOM DOM.... zatedag bij het boodschappen halen heb ik er niet meer aan gedacht dat het vandaag 2e paasdag is Which means: alle winkels zitten dicht! En ik heb nog maar 3 luiers voor Vigo #-o Improvisatie? Help? (of wie kan er een paar luiers missen... ) DOM DOM DOM...
De woonboulevards zijn open. weet niet of je daar in de buurt woont, maar misschien bij een babywinkel?
de benzinepomp? veel woonboulevards zijn open, weet niet of prenatal luiers verkoopt. het is dat je niet bij mij in de buurt woont, luiers zat hier.
De woonboulevard is hier inderdaad geopend, maar er zit hier geen babywinkel. Er zit wel een prenatal in Hengelo op de woonboulevard, maar die verkoopt geen luiers naar mijn weten... Damn zeg, hoe dom kan een mens zijn? Hahahaha
de dienstdoende apotheek! prental verkoopt wel luiers, maar volgens mij de kleinste maatjes? als je bij me in de buurt woonde was t geen probleem!
De (betere) benzinepomp heeft inderdaad Pampers, maar je betaalt wel 16 euro!! voor 1 klein pakje.. Ter improvisatie: keukentheedoek in driehoek vouwen en op dezelfde manier als een papieren luier 'aantrekken' (een katoenen luier kan natuurlijk ook!), vervolgens een vrij riante plastic boodschappentas pakken en er gaten uitknippen voor de benen.. Die kun je dan met een oude schoenveter dichtstrikken......... Heb het nog nooit gedaan, maar dit lijkt me (los van het 'kijken waar je luiers kan scoren') de beste geimproviseerde oplossing..! Succes meid! Dikke knuf van mij
Even naar het topic buurtgenootjes. Volgens mij wonen er wel meer meiden in Almelo, dan kan je ze even aanschrijven.
Ben ik blij met mijn dorpje. De Albert Heijn is geen dag dicht geweest, dus als ik wat nodig had, kon ik zo halen.
Ik zou je zo luiers brengen als je dichter woonde, maar helaas... Pff, bij de benzinepomp of zo zijn ze hartstikke duur. Kan je het niet oplossen met het knopen van een keukenhanddoek of een tetradoek of zo? Of idd potsjestraining met het risico op ongelukjes... Hmm vervelend.
O jee, nou gelukkig is het maar 1 dagje! Ik heb altijd nog 2 katoenen luiers en een overbroekje bewaard 8)
Zit er bij jullie op het station een Etos, of anders een omliggend station? Zoja ,daar kun je dan etos eigenmerk luiers kopen