Shiiiiiiit! Nog maar 3 luiers! En nu?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Minyaweth, Apr 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    DOM DOM DOM.... zatedag bij het boodschappen halen heb ik er niet meer aan gedacht dat het vandaag 2e paasdag is :rolleyes: Which means: alle winkels zitten dicht! En ik heb nog maar 3 luiers voor Vigo #-o
    Improvisatie? Help? (of wie kan er een paar luiers missen... :) )

DOM DOM DOM...

2. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Whahahahahaha dagje noordwijk een optie, daar zijn de winkels gewoon open hihihi

3. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    De woonboulevards zijn open. weet niet of je daar in de buurt woont, maar misschien bij een babywinkel?

4. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    de benzinepomp? veel woonboulevards zijn open, weet niet of prenatal luiers verkoopt. het is dat je niet bij mij in de buurt woont, luiers zat hier. :)

5. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Volgens mij verkoopt de prenatal ook luiers, bij de bezinepomp ook volgens mij.

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    De woonboulevard is hier inderdaad geopend, maar er zit hier geen babywinkel.
    Er zit wel een prenatal in Hengelo op de woonboulevard, maar die verkoopt geen luiers naar mijn weten...

Damn zeg, hoe dom kan een mens zijn? Hahahaha

7. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,074
    2,218
    113
    Brabant
    de dienstdoende apotheek! prental verkoopt wel luiers, maar volgens mij de kleinste maatjes? als je bij me in de buurt woonde was t geen probleem!:)

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Inderdaad de apotheek en anders gewoon vast beginnen met potjestraining ;)

9. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    1,535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    De (betere) benzinepomp heeft inderdaad Pampers, maar je betaalt wel 16 euro!! voor 1 klein pakje..

Ter improvisatie: keukentheedoek in driehoek vouwen en op dezelfde manier als een papieren luier 'aantrekken' (een katoenen luier kan natuurlijk ook!), vervolgens een vrij riante plastic boodschappentas pakken en er gaten uitknippen voor de benen.. Die kun je dan met een oude schoenveter dichtstrikken......... Heb het nog nooit gedaan, maar dit lijkt me (los van het 'kijken waar je luiers kan scoren') de beste geimproviseerde oplossing..!

Succes meid!

Dikke knuf van mij ;)

10. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Even naar het topic buurtgenootjes. Volgens mij wonen er wel meer meiden in Almelo, dan kan je ze even aanschrijven.

11. Laika

Laika Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    2,334
    3
    38
    Ben ik blij met mijn dorpje. De Albert Heijn is geen dag dicht geweest, dus als ik wat nodig had, kon ik zo halen.

12. Journey

Journey Fanatiek lid

Apr 3, 2008
    3,404
    0
    0
    bij ikea in de toiletten vekopen ze ook luiers misschen een ikea in de buurt?

13. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    :)

Ik zou je zo luiers brengen als je dichter woonde, maar helaas... Pff, bij de benzinepomp of zo zijn ze hartstikke duur. Kan je het niet oplossen met het knopen van een keukenhanddoek of een tetradoek of zo? Of idd potsjestraining met het risico op ongelukjes...

Hmm vervelend.

14. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

Sep 4, 2007
    4,576
    82
    48
    O jee, nou gelukkig is het maar 1 dagje! Ik heb altijd nog 2 katoenen luiers en een overbroekje bewaard 8)

15. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Zit er bij jullie op het station een Etos, of anders een omliggend station? Zoja ,daar kun je dan etos eigenmerk luiers kopen :D

16. sukkie

sukkie Fanatiek lid

Mar 8, 2008
    1,166
    1
    0
    Ken je geen vrienden, kenissen, buren, vage kennissen met luiers??

17. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    albert heijn is gewoon open

18. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ziekhuis apotheek is 24uur open en verkoopt ook luiers

19. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    misschien je luiertas eens uitgraven? hihihi of achter de commode zoeken LOL
    grtz Ramona

Share This Page