wit- geel slijmverlies.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door one of kind, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hallo meiden,
    Ik heb ff een vraag.
    Gisteren schrok ik mij kapot allemaal beige slijmverlies, maar vanmorgen zag ik dat het van geel slijm afkwam.
    Hebben meerderen dit?
    Ik schrok me echt kapot, de mk zit nog steeds in mijn gedachten.
    xxxx

2. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @elif, even een geruststelling voor jou....dit slijm hebben heel veel meiden in de zwangerschap, ik heb ook heel veel slijm....

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Maar de kleur ook, ik schrok me dood!

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hoi Elif...

Ik heb dat ook al mijn hele zwangerschap... Het is niet echt lekker, maar kan volgens mij geen kwaad. Anders even laten onderzoeken bij de huisarts als je het niet vertrouwd.

5. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    ik heb hier ook last van, het is bij mij ook nog eens heel taai plakkerig slijm met soms een gelige kleur...
    kan geen kwaad hebben vrij veel vrouwen last van aangezien je zuurgraad nu anders is dan normaal

6. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    heb ik de hele zwangerschap gehad. en de laatste weken wordt het alleen maar erger. Het grote nadeel is dat je bijna 3 keer per dag schoon ondergoed aan moet trekken.

7. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Heb ik ook, de ene keer is t een wit/cremige kleur en de andere keer iets geliger..................
    Is volgens mij normaal hoor.

8. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

heey,

Ik heb dat ook al een tijdje, zelfs soms wat oranje achtig, maar verder nergens last van.. gister nog het hartje gehoord:d
    is gewoon normaal!

9. sabsje

sabsje Actief lid

19 jan 2010
    120
    1
    0
    ik heb het ook! schrokm er in t begin ook van maar had vk gevraagd of dit kon en hoe dit dan kon zij antwoorde dat het idd te maken hefft met je zuurgraad en die kan je hele zwangerschap veranderen.
    zo had ik er bij een week of 13-14 ineens bijna geen last meer van maar bij een week of 17 begon t weer langzaam toe te nemen!
    dus wees gerust en anders even langs de huisarts!

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Dit is heel normaal maar als het een rare geur heeft en je hebt jeuk (en zelfs zonder dit) kan het een schimmelinfectie zijn. Krijg je gewoon wat voor bij de huisarts maar moet je wel in de gaten houden

Deel Deze Pagina