Haarkleur vader: zwart Oogkleur vader: donker bruin Haarkleur moeder:donker blond/bruin Oogkleur moeder: blauw Haarkleur kindje:bruin Oogkleur kindje:groen Ik had nooit verwacht dat onze zoon er zo uit zou komen te zien als dat hij er nu uit ziet! Papa is van Antilliaanse afkomst, zwart krullend haar, mooi bruin huidje en bruine ogen. Had dus ook verwacht dat onze zoon een tintje zou hebben en sowieso bruine ogen en krullend haar. Dat tintje heeft hij wel, maar dus geen bruine ogen! En hij heeft stijl haar ipv krullend.
Haarkleur vader: zwart Oogkleur vader: bruin Haarkleur moeder: as blond Oogkleur moeder: bruin Haarkleur kind: hoog blond😄 Oogkleur kind: grijs/groen Dus helemaal anders.😄😆
Mijn man heeft superdonker bruine ogen, ik blauw. Beide zonen hebben felblauwe ogen. Misschien dan onze derde bruine ogen??
Haarkleur vader: Kastanje bruin/diep bruin Oogkleur vader: Bruin/Groen (getint, 50% Antilliaans) Haarkleur moeder: Rood Oogkleur moeder: Blauw Zoon: see for yourself Mijn genen hebben gewonnen
Haarkleur vader: donkerbruin, was vroeger rood Kleur ogen vader: groen met een bruin randje Haarkleur moeder: donkerbruin Kleur ogen: donker bruin Haar kleur kind: zijn we nog niet uit. Soms denken we dat ze wat rossig is en de andere keer blond/donkerblond Kleur ogen kind: licht blauw
Man blond met blauwe ogen. Als kind zelfs wit haar. Ik donkerblond met blauw grijs groene ogen. Zoontje heeft rood (rossig)haar met blauwe ogen. Dat rode haar zit bij beide kanten in de familie.
Haarkleur vader: licht bruin (als kind heel blond) Oogkleur vader: groen/blauw Haarkleur moeder: heel donker bruin Oogkleur moeder: heel donker bruin Haarkleur kindje: donker blond/heel licht bruin Oogkleur kindje: heel donker bruin
Moeder: bruin haar en groen blauwe ogen Vader: blond en blauw groene ogen Kind: blond en hel blauwe ogen. Benieuwd naar ons volgende kindje!
Ik: bruin haar bruine ogen Vriend: donkerblond blauwe ogen Mijn moeder: zwart haar, bruine ogen Mijn vader: blond blauwe ogen Schoonmoeder: blond, blauwe ogen Schoonvader: bruin haar, groene ogen Dochte: rossig/ goudblond met blauwe ogen, die worden steeds lichter Ik had echt verwacht dat mijn genen meer zouden overheersen, maar blauwe ogen had ik stiekem op gehoopt. Die wilde ik zelf vroeger ook.
Vader: d-blond haar met blauwe ogen Moeder: d-blond (denk ik, ik kleur het al zoooooo lang ) met grijs-groene ogen Eva: blond met blauwe ogen met een d-blauw randje Man schijnt vroeger hoogblond te zijn geweest, dus ik vermoed dat Eva haar haar tzt wel donkerder gaan worden.
Haarkleur vader:bruin (als kind heel blond) Oogkleur vader blauw Haarkleur moeder: blond Oogkleur moeder: grijzig blauw met donkere rand Haarkleur kindje: blond Oogkleur kindje: blauw met iets donkerder randje
Vader: heel donker bruin krullend haar bruine ogen ik: Buin haar bruine ogen dochter: Blonde krullen blauwe ogen zoon: Donker blond stijl haar bruine ogen heel benieuwd naar nummer 3!
Bekijk bijlage 461134 Haarkleur vader: donker blond Oogkleur vader: knal blauw Haarkleur moeder: donker (zout&peper) blond Oogkleur: blauw grijzig Haarkleur jinte: kei blond Oogkleur jinte :blauw Haarkleur Levi: kei blond onderhand wit Opgeleid Levi: blauw
Haarkleur vader: zwart kroes Oogkleur vader: donker bruin Haarkleur moeder: bruin/donker bruin Oogkleur moeder: heel licht blauw Haarkleur kindje: donker bruin(lijkt soms zwart, maar is het niet) Oogkleur kindje: bruin Ik heb dus heel licht blauwe ogen, terwijl mijn moeder donker blauwe ogen heeft en mijn vader (licht) bruine ogen. Mijn broers en zussen hebben allemaal lichte ogen! De ene grijs, de ander grijs blauw en weer een ander grijs groen. We hebben allemaal donker haar.
Manlief: donker blond haar en blauwe ogen Ik: zwart haar en donker bruine ogen Ons zoontje: heeft as blond haar met krullen (van mij) en bruine ogen. Ik ben ook erg benieuwd naar hoe ons zoontje eruit gaat zien.
Haar vader: bruin - als kind tot t witte aan toe. (Nu issie nagenoeg kaal, dat beloofd wat voor de mannen in ons gezin.) Ogen vader: helder blauw Haar moeder: donker bruin (als sinds 20ste grijs aan t worden!) Ogen moeder:.groen Dochter: blond haar en fel blauwe ogen Zoon: donker bruin en groene ogen En dan is t afwachten wat ons andere manneke heeft.
Man donkerbruin haar donkerbruine ogen Ik donkerblond haar groen/blauwe ogen E donkerblond haar donkerbruine ogen T donkerbruin haar zwarte ogen
Haarkleur vader: donkerblond Oogkleur vader: groen Haarkleur moeder: donkerbruin Oogkleur moeder: donkerbruin Haarkleur kind: donkerblond Oogkleur kind: blauw/grijs Ik ben zelf half Aziatisch en hadden dus verwacht een licht getint kindje te krijgen met donkere ogen. Niets is minder waar; zoonlief is hartstikke blank met donkerblond haar en blauwe ogen haha!