Krampen....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door w03z3l, 12 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0
    Sinds een paar dagen heb ik af en toe vreselijke krampen in m'n onderbuik. Ik moet eerlijk zeggen dat ik af en toe ook een beetje aan de race ben zeg maar.. Sorry voor het onsmakelijke detail... Maar ik twijfel of de kramp daardoor veroorzaakt word want ik heb ook gewoon kramp zonder dat ik naar het toilet moet zeg maar..
    Het is ook een beetje van die menstruatie achtige kramp, komt ineens op en zakt ook vrij snel weer weg... Eergister was voor het eerst, een keer in de middag en een keer 's avonds laat, gister niks maar vandaag al 3 keer ofzo... Heel erg naar :(
    Moet ik hier iets mee? Moet ik ergens op letten?

2. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0
    Niemand...? :(

3. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

8 nov 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb dat ook gehad. 2 dagen lang. bijna continu, heel licht. De vk zei dat het het groeien van de bm kan zijn. of teveel gedaan. Ze had voor de zkerheid inwendig onderzocht. niks aan de hand. Ik had er ook geen harde buiken bij. als je dat wel hebt. zou ik wel de vk bellen

4. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Kunnen indalingsweeën zijn.
    Zou me er niet al te druk over maken als er geen regelmaat in zit of gepaard gaat met harde buiken.

Kan toch ook van je darmen komen.

Als je twijfelt gewoon de vk bellen.

5. Sugartje

Sugartje Niet meer actief

Ik heb het ook gehad, je darmen gaan verplaatsen door de groeiende kleine, maar als je twijfelt altijd bellen, beter een keer teveel als te weinig

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Kunnen idd indalingsweeën zijn en daardoor kan je ontlasting ook even wat veranderen weer.
    Kan ook zijn dat juist de darmkrampen het veroorzaken.
    Zolang er geen regelmaat in komt kan het waarschijnlijk weinig kwaad, maar als je jezelf ongerust maakt gewoon even bellen hoor!

7. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0
    Is dat niet een beetje vroeg? Indalingsweeen? Ik ben vandaag pas 27 weken...

8. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Nee hoor.
    Is bij mij toen ook begonnen.

Sommige zijn vroeg, anderen laat.

9. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Denk ook aan indaling, ik kreeg ze vanaf 30 weken maar voel ze nu nog steeds. VK gevraagd en ze zei dat ze blijven aanhouden tot de daadwerkelijke bevalling.

10. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Ik heb de afgelopen dagen ook een paar keer buikkrampen gehad. Bij mij zat het alleen wel hoger in mijn buik, boven mijn navel. En daarna ging ik ook wel erg makkelijk naar de wc.
    Ik ben nu 17 weken, dus wel minder ver dan jij. Als je echt twijfelt moet je je vk bellen.
    Maar misschien komt het ook door het weer. En volgens mij heerst er ook een griepje hoor.

11. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0
    Kan het dan ook daarmee te maken hebben dat kleine uk wat rustiger is qua bewegen de laatste dagen? Sinds gister eigenlijk.. Dacht dat het van de warmte kwam...
    Als ik het echt niet vertrouw bel ik natuurlijk gelijk de vk maar vond dat zo onbenullig voor zoiets kleins, in het weekend.. Dacht eerst eens hier vragen...

12. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik heb echt precies hetzelfde wo3z3l!
    Vind het soms doodeng

Deel Deze Pagina