Schandalig! Bol.com!

Discussie in 'De lounge' gestart door Vagans, 18 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vagans

Vagans Niet meer actief

Dan denk je dat je bol. Com wel kan vertrouwen.

Defecte camera retour en plots alle witte op... Na goed dan maar een zwarte... Maar nee die krijg je niet want die komt van een andere leverancier!!! Wtf!

Al een speciaal hoesje aangeschaft enzo... En je gespaarde air miles kan je wel op een cadeaukaart krijgen maar meer ook niet... Alsof je er ooit nog wil bestellen! dit overkwam dus mijn moeder. BAH!

2. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Vertel mij wat. Hier alleen een probleem met een buggy.
    Zijn wel een maand of 3 bezig geweest.

Toen gingen ze hem maken. Was de buggy eerst weken weg. Kreeg ik hem eindelijk terug. Hebben ze hem niet gemaakt. Maar het defecte onderdeel er gewoon bij gedaan. Alsof ik hem zelf ff onder de naaimachine zou kunnen leggen.

Weer een heel gedoe. Maar toch eindelijk mijn geld terug gekregen. Al ging het niet van harte. Ik bestel er ook niks meer.
    Als je zo met je klanten om gaat.

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    En nu? Blijft ze met die kapotte camera zitten of?

4. Mini Shopaholic

Mini Shopaholic Niet meer actief

Hier hetzelfde gezeur gehad met een traphekje. Traphekje ging kapot (gekocht bij bol.com) binnen een jaar. Gebeld, foto's opgestuurd en dat was toch eigen fout. Volgens hun had zoon te hard aan de traphek getrokken waardoor de spijlen er tussen los kwam te zitten.

Ik heb aangeven dat ik dit een belachelijke reden vindt. Een traphekje is voor de veiligheid van het kind. Zelfs al had hij er hard aan getrokken (niet gebeurd gewoon dagelijks gebruikt, open en dicht) dan had die daar tegen moeten kunnen en zeker niet binnen een jaar kapot moeten gaan. De lijm liet gewoon los. En hij kan als hij zou willen nu gewoon de balkjes er tussen uit trekken en er tussen door gaan.

Belachelijk. Ik ben klaar met bol.com

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ze heeft de camera al opgestuurd...

Kijk dat je als zelf fout besteld en gaat ruilen dat je dan een tegoedbon krijgt okee... Maar hun hebben gewoon een defect product verkocht en dan gaan ze zo met hun klanten om!.

6. Lottie

Lottie Actief lid

23 jan 2014
    358
    28
    18
    Limburg
    Hier een flessen rekje besteld kreeg een hele andere thuis gestuurd dan die op de afbeelding die we dachten te bestellen! Bestel er nooit meer niks!

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oh okay (ja logisch ook sorry haha).. Echt belachelijk :(

8. Kittehs

Kittehs Niet meer actief

Heb ook wel eens wat raars meegemaakt daar. Laptop kwijt in de post! :(
    Ja mevrouw, kunnen wij ook niks aan doen.
    Uiteindelijk kunnen annuleren en bij de Mediamarkt alsnog gekocht.

9. Yanna

Yanna Actief lid

7 aug 2013
    295
    6
    18
    Ow ik ind de service juist super bij bol.com! Nog nooit iets te klagen gehad daarover. Wij hebben juist steeds gezeur bij de mediamarkt :(

10. Linana

Linana Niet meer actief

Ik heb tot nu toe geen slechte ervaringen met bol.com, maar in dit geval zou ik enorm op mijn tenen gaan staan...

Dit hoort gewoon bij geen enkele winkel te gebeuren. Online of niet...

11. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Ook geen gezeur gehad mett bol.com (ook niet bij mediamarkt trouwens. Altijd netjes de spullen gekregen zoals het hoort en zonder gebreken, dus verder ook nooit contact hoeven hebben met de klantenservice. Wel heel raar dat een groot bedrijf als bol.com zo met zijn klanten om gaat..

12. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Ook ik ben al jaren super tevreden over bol.com en zeker hun klantenservice.

13. Ik zou het eens op facebook zetten. Meestal krijg je dan eens 'Wat naar dat dit zo verlopen is. Kun je ons je privégegevens en bestelnummer doorsturen in een privébericht? Dan kunnen we kijken wat we voor je kunnen doen.' of iets dergelijks. Meestal is er dan een stuk meer mogelijk..

14. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Hier ook geen slechte ervaringen met bol.com. Over de winkeltjes die hun producten aanbieden via bol.com kan ik niks zeggen. Maar als je via zo'n winkeltje iets koopt, dan heb je volgens mij verder met hun te maken en niet met bol.com. Bol.com is slechts de markt waarop die winkeltjes hun waar verkopen.

15. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ik bestel ook al jaren zonder problemen en heb ook al diverse keren dingen teruggestuurd zonder toestanden

16. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

24 jun 2011
    760
    1
    0
    ik ook bellen naar bol.com waar me geld bleef, had een xbox terug gestuurd.

die was dus zoek geraakt, gelukkig had ik het bewijs, dat op moeten opsturen. bah wat een gedoe

17. jetje86

jetje86 Actief lid

3 jul 2011
    454
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aangetekende brief sturen! Echt waar, dit helpt vaak al enorm.

18. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ja ik heb het op hun fb pagina gezet en op Twitter. Geen reactie gehad!

Mn moeder vroeg ook gewoon : wanneer krijgen jullie de witte weer binnen dan?
    Zegt die miep: ik zie alleen staan dat hij er niet is.... En daar kon ze t mee doen.

Bah! En dat voor zo'n groot bedrijf! Mn moeder wad helemaal blij met t ding want hij kon ook gelijk foto's mailen enzo. Maja...

Deel Deze Pagina