hoi hoi allemaal ik heb vandaag een testje gedaan van clear bleu! er staat een kruisje maar het eene streepje is lichter als de ander! maar kan hij een kruisje aangeven als je niet zwanger ben? grt lisette
Gefeliciteerd meisje. Ik wil ooookkkk Ik ben overtijd, maar had al vorige week donderdag een test gedaan dat was negatief. Wilde vandaag nog een test doen maar ik durfde niet. Ben toch naar de apotheek gegaan, ik ging rennen . maar het was helemaal uitverkocht. Morgen ga ik zeker nog een keer
hoi hoi maakt het geen verschil of het streepje vager is dan de andere? emel het gaat hellemaal goed komen grt
liesje1981, dank je wel. Ik hoop het ook. Ik ben nooit zo lang overtijd weet je vandaar. Ik weet dat een vaag streep ook een streep is. dus het is positief. Maar toen ik de eerste test deed was er helemaal geen streepje. ik begrijp het niet. Maar ik heb hier gelezen dat sommige zwangere vrouwen ook eerste een negatiefe teste hadden en daarna positief. Dus ik heb nog hoop. Ben zo zenuwachtig. Mijn mannetje ook die zegt je bent gewoon zwanger ik zie het aan je
Ik heb ook de test van Clear BLue gedaan en in de gebruiksaanwijzing staat ook dat het niet uitmaakt of het ene streepje wat lichter of donkerder van kleur is dan de ander: een streep is een streep = ZWANGER! Proficiat!
ja bij mij vandaag ook een licht streepje. Ik ben ook zwanger. Maandag naar de dokter om er echt zeker van te zijn
dank je wel. Toch een vaag streepje is toch ook positief. Ik kan niet wachten op maandag. Er gaat toch nog gekke ideeen door me hoofd. Misschien klopt de test niet
hoi hoi allemaal ja klopt als je niet zwanger bent kan die niet eens een livht streepje aangeven! grt
hey dames gefeliciteerd @liesje zou nog wel ff je banner aanpassen zit een klein foutje in hahahahah geniet er van