Vrijkaartjes van dierentuin of dolfinarim, efteling enz

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door Diadeem, 31 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hoi meiden

We willen binnenkort weg met z'n 8!
    Nou zoek ik vrijkaartjes of 2e persoon gratis voor een dierentuin of dolfinarium of de efteling.
    Ik wil er voor betaling maar moet wel een aantrekkelijk bedrag zijn.;)

Alvast bedankt.:)

2. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Ik heb 2 bonnen voor dolfenarium per kaart krijg je per persoon 5 euro korting..en heb ook nog een bon liggen voor ponnypark slagharen( weet niet hoeveel korting dat is,zal als je interesse heb even kijken) pb me maar als je interesse heb.

3. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ik heb ook een bon voor Slagharen (50% korting voor max. 4 personen). Ik heb hem zelf gratis gekregen bij Zeeman, dus ik hoef er niets voor te hebben. Maar je kunt er misschien ook zelf 2 ophalen bij een Zeeman filiaal. Als je 2 bonnen hebt, heb je dus 50% korting voor 8 personen. ;)

4. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    mama van 3: die bonnen van het dolfinarium is dat inclusief patat of van de gewone entree??

serafijntje: Wat een goed idee ga eens kijken bij de zeeman of ik ze kan bemachtigen.

5. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Diadeem: ik heb in de aanbieding:
    - 2 x een bon van dolfinarium van:
    tegen inlevering van deze orginele waardecheque aan de kassa van het dolfinarium betaalt iedereen 24,75 euor i.p.v. 29,75 p.p voor een actieticket Dolfinarium inclusief een menu (frietje met en een frikandel). Deze waardecheque is geldig voor 6 personen. En tot en met 30 juni 2012 geldig

- 1 keer bon van slagharen idd van de zeeman. 50 % korting voor 4 personen geldig t/m 1 juli 2012

6. polfliet

polfliet Bekend lid

1 mrt 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb nog ouwehands dierenpark 2e persoon gratis (genoeg bonnen om met 8 personen te gaan = 4 betalen)
    PB maar als je interesse hebt

7. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ik heb kaartjes van polfliet gekregen super aardig!:D
    Ouwehand lijkt me het leukst voor de kleintjes die erbij zijn, andere meiden bedankt voor jullie aanbiedingen.
    Ik ben voorzien bedankt.;)

Deel Deze Pagina