in zwembad?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door debbyvb, 26 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbyvb

debbyvb Actief lid

26 apr 2007
    101
    0
    0
    rotterdam
    vraagje, wij zijn op vakantie en hebben een zwembad in onze tuin... nou is dit niet verwarmd en ong 22/23 graden.. is dit te koud voor een baby van 7 maanden?

2. kimsch

kimsch Bekend lid

13 feb 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    Hallo,

Wij hebben Koen vandaag ook lekker in een fris zwembadje gedaan. Niet ijskoud natuurlijk, maar gewoon koeler dan wat hij normaal in zijn badje krijgt. Hij vond het heerlijk en heeft zich prima vermaakt :)

Ik zou het gewoon uitproberen. Morgen wordt het ook weer 28 graden en maandag zelfs 31 graden. Lijkt me juist lekker om even af te koelen.

Groetjes,

Kim

3. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Hoi,

laura ging met 5 weken al in de zee, en de zee was toen zo'n 20-22 graden! Dus dat kan gewoon! Je moet alleen goed opletten dat ze het niet te koud krijgen (en dat zie je wel aan de blauwe lipjes).

4. debbyvb

debbyvb Actief lid

26 apr 2007
    101
    0
    0
    rotterdam
    dank voor de reacties! vandaag gedaan en hij vond het super fantastisch, gillen van plezier...
    x

5. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    eventjes mag wel, maar ik zou persoonlijk niet wachten tot z'n lipjes blauw van de kou worden :confused:

6. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik zou ook niet zolang wachten,
    Ik haal Stijn altijd uit het badje als hij begint te rillen of een trillipje krijgt, dat zijn bij hem de eerste tekenen dat hij het koud heeft.

Deel Deze Pagina