wat doe jij met het haar?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Calimero, 8 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hallo moeders!

nu heb ik vanaf plukje 1 al een staartje in gehad bij mijn dochter eerst 1 toen 2 toen 4/5 of zelf 6
    en nu heb ik een klein staartje naar achteren en dan iedere keer delen door twee snap je? :( :)
    het ziet er echt heel erg leuk uit
    maar nu vroeg ik me af wat doen jullie in het haar van je dochters/zonen?
    op het buro zie ik ook vaak kindjes (lees meisjes) met een mooie bos haar en dan is het gewoon heel slordig gekamd ik vind dat persoonlijk helemaa geen gezicht :confused:

wil er wel even bij zeggen dat mijn meisje wel mooi blijft zitten niet dat ik in gevecht oet want dan deed ik het niet :)

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hihi nou check de foto's van Louise... ik kan er nog niet veel mee. Maar de elastiekjes/speldjes liggen klaar voor als ze ooit haar gaat krijgen hoor ;)

3. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hahahahahahahaahahhaa
    zat me net te bedenken om foto's te plaatsen maar mijn baterij is leeg :S
    dus dat foe ik morgen wel even misschien leuk voor inspiratie!
    ik ben al zon pierekird met het haar hahaah

4. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    youame heeft een flinke bos haar maar mag er niet aankomen
    is al een heel gevecht als ik 2 staartjes inkrijg

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik doe er vanalles mee. alicia is gezegend met een flinke bos haar (zie album) vanaf der geboorte dus ze droeg al heel vroeg haarbandjes, klipspeltjes en soms zefs een mini staartje :) zo schattig. der haar wordt nu wat dikker dus het staartje is al wat meer gevult

6. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Helemaal niks.
    Fenneke heeft kleine krulletjes!

7. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ze heeft hier ook krulletjes maar dan in de nek hahahahahahahaha als het nat is wel door haar hele haar maar ja....,:S

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hiier soms 2 staartjes 1 staarjte of schuif speldje ;) maar na 3 minuten als het erin zit is het er alweer uit,.. en soms heeft ze er een hekel ana als ik ze indoet duts nu het grootste gedeelte en het meest niks in ;) soms probeer ik het weer eens

9. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    hier een polletje piekhaar. Kan er niet veel mee, doe alleen een knipje in om het haar uit haar gezicht te houden

10. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Nu heb ik een zoon dus nvt maar anders zou ik moeten zeggen "welk haar"? hihi

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.258
    7.306
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik doe niets in haar haar, het is nu 7 cm, dus kan er al best veel mee (staartjes, speldjes), maar ik vind het te eng, bang dat ze het eruit trekt en in haar mond stopt. Ik doe het wel heel soms, als weggaan en ik haar constant kan zien. Dan zit het maar een beetje wild.... er is 1 pluk die telkens omhoog gaat staan :D. Wordt vanzelf wel zwaar genoeg en dan valt het wel weer naar beneden.

12. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Och snoopy1979, ik dacht dat Eva op die foto van je avator een staartje had, wat grappig!

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.258
    7.306
    113
    Vrouw
    Brabant
    Haha, nee, is een soort van 'natuurlijke' staart :D.

14. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    ik doe van alles met haar haar,ik maak kleine knotjes bovenop,staartjes schuifjes,haarband,maar ik laat nooit het haar los hangen vind dat zo onverzorgd staan,ik heb ook nooit een harengevecht met mijn dochtertje ze vind alles wel goed gelukkig :D , en tja ze zou eraan moeten wennen met een moeder die kapster is ;)

15. valhalla

valhalla Niet meer actief

Ik vind dat haar van 'r zo geweldig maar dat hoor je wel vaker denk ik ;)

Lena wordt alleen maar kaler, haha. Lijkt me super als ik straks allerlei hello kitty en nijntje-speldjes en diadeempjes in 'r haar kan doen!

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.258
    7.306
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja, dat hoor ik inderdaad van iedereen en iedere keer weer! :D 'Oh, dat haar!' en daarna 'Oh, die kuif!'. Is ook het eerste wat iemand zegt als ze in de kinderwagen kijken. (bedankt voor je berichtje in ons gastenboek trouwens! Ik denk er opeens aan (ben echt een zeef ;)) omdat je ook over haar haar schreef ;)).

17. valhalla

valhalla Niet meer actief

Wat 'r onder die bos haar zit is ook heel mooi hoor ;)

18. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Giovanna heeft zowieso nooit los haar. Dan hangt het allemaal voor haar ogen en dat vind ik er onverzorgd uitzien. Heb altijd 1 of 2 staartjes met schuifjes of 4 staartjes of een staart met vlecht dus eigelijk van alles wel hihi.

19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.258
    7.306
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dank je! :)

20. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    het scheelt bij mij ook dat ze stil blijft zitten maar als het eenmaal zit en ik wil smiddags ofzo even het staartje "aantrekken" dan mag ik er niet meer aankomen heel vreemd
    ik heb er helemaal geen last van dat ze de staartjes uittrekt, gelukkig

Deel Deze Pagina