Hoi, Ik ben in Juni heel kort zwanger geweest maar werd toen gewoon weer ongesteld omdat het niet in orde was kennelijk.Hele vroege miskraam. Dit gebeurde op dag 37 van mn cyclus, de maand erna had ik weer een cyclus van 37 dagen,de dokter zei dat dit normaal is na een vroege miskraam. Afgelopen maand normale cyclus na 31 dagen ongesteld. Deze maand zit ik op dag 33 en nog niet ongesteld, wel hele zere borsten. Op dag 31 had ik wel echt menstruatiepijn dus dacht nu komt het maar niets.. Zouden jullie aanraden te wachten met testen of kan ik het al doen? Bedankt! Groetjes
Als je twijfelt zou ik sowieso even een testje doen. Je hebt twee keer een cyclus van 37 dagen gehad, hoe was het voor je vmk?
Ik had namelijk mn eisprong op dag 17 via test wist ik dat zit nu op dag 34 en nog niet ongi. Vorige cyclusen waren ook 31 dagen. Durf niet zo vroeg te testen omdat ik vorige keer ook zo vroeg had getest. Op dag van ongi worden al en dat is eigenlijk te vroeg.. mn borsten doen wel zeer en 3 dagen terug had ik echt menstruatiepijn maar geen ongi. Gek allemaal he?
Dames bedankt voor het reageren. Ik heb vanmorgen een test gedaan en die is positief. Ik ben dus zwanger! Hopen dat het deze keer helemaal goed blijft gaan. Liefs
Gefeliciteerd! Ik hoop ook voor jullie dat alles goed mag gaan en dat je over een kleine 8 maanden een wonder in je armen mag houden!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoop ook idd voor je dat het deze keer wel goed blijft gaan... Heel veel geluk... Ik zou gelijk even een afspraak maken bij de VK en huisarts...