Heel licht bruin / roze verlies en lichte menstruatiepijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sharon01, 4 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Al sinds april 2013 bezig voor tweede. Nu in medis
    Overijssel
    Hallo,
    Ik weet dat elke zwangerschap anders is, maar wil graag even jullie ervaring. Heb 3,5 jaar geleden een missed abortion gehad en met 8 weken gecurreteerd.., daarna poliep , cystes, 5 iui's enz, maar niet zwanger. Echter nu een jaar een lange pauze en wat bleef vorige week zaterdag. Een positieve test. Testen worden wel iets donkerder, maar ben super bang voor een miskraam. Weet dat afwachten het beste is, maar hoor graag ervaring van ongeveer zelfde soort situaties:
    Sinds donderdag licht roze (kleine propjes afscheiding die iets rood/roze zijn). Sinds vrijdag lichte menstruatiekrampen en weer licht roze afscheiding. Sinds vandaag met afvegen iets bruine afscheiding gehad. Dit had ik ook met m'n missed abortion, al was het toen wel erger. Ervaringen? Goed of niet? Heb vandaag bloedgeprikt op hcg.
    Sorry voor mijn onzekerheid.
    Groetjes stresskip ;)

2. Vino

Vino Lid

23 jan 2017
    68
    0
    6
    Koos-werkloos
    Enschede
    Bij mijn 2de zwangerschap gehad. Menstruatie pijn hoort er bij. Is het groeien van je baarmoeder. Maar als je het niet vertrouwd altijd bellen ;)

3. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Al sinds april 2013 bezig voor tweede. Nu in medis
    Overijssel
    Thnx vino. Dat is ook zo. Heb wel gisteren bloed laten prikken, dus hopelijk daar een goede uitslag van.. Maar zal die maandag of dinsdag pas hebben :(
    Heb nu geen oud/roze bloed meer. En krampen lijken af en toe nog iets, hopelijk is dit gewoon een plakkertje.

Deel Deze Pagina