Eentijdje geleden stond hier een topic met ene plaatje waarop stond aangegeven bwaar je baarmoeder zat met welke termijn. Het was een zwart-wit plaatje en de plaats van de baarmoeder was met cirkels aangegeven. ik kan het plaatje niet meer vinden. Wie o wie heeft dit of kan me vertellen in welke topic het stond? Alvast bedankt!
ik was ook opzoek naar zo een plaatje. Heb namelijk nog echt geen buikje alleen ik en mijn vriend ziet het. Ben nu bijna 20 weken en mensen schrikken als ik vertel dat ik zwanger ben. Ze verwachten het niet
dat probleem heb ik ook ben nu 17 weken zwanger maar nog niet echt een buikje het begint nu volgens mij wel een beetje te groeien maar niemand ziet dat ik zwanger ben
Bij mij is het juist andersom. Ik ben nu 13 weken zwanger en de hoogte van mn baarmoeder is waar op dat schema tussen de 16 en 18 weken zit Niemand geloofd dat ik pas 13 weken ben. "o dan wordt het zeker een tweeling" terwijl we er echt 1 hebben gezien. Ach ons kindje wilde naast zn zwembad gewoon een lekker warm bubbelbadje en een dompelbadje. Kan er toch echt niks aan doen, ben niet vreselijk veel aangekomen, maar heb gewoon veel vruchtwater. Zolang de vk het allemaal nog normaal vind, vind ik het ook prima
Ik heb juist wel een buik, was toen ik precies 19 weken was bij de verloskundige en die zei aan de grootte van mijn baarmoeder zou ze eerder denken dat ik 22 weken zwanger ben. Ik had zaterdag al iemand die vroeg hoe lang ik nog moest.... Ik uh zit pas op de helft hoor
Ik ben net bij de verloskundige geweest, en mijn baarmoeder zit nu net onder mijn navel. ik ben 15 weken en 4 dagen, dus het is bij iedereen anders!
het scheeld helemaal als het niet je eerste zwangerschap is! mijn baarmoeder komt nu zeker 4 vingers boven de navel.