blauwe aders na bv normaal?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door ichtus, 1 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hoiii

ff vraagje..

nu weet ik dat je als je zwnager bent blauwe aders op je borsten kunt zien.. zo herkende ik vaak voor nod al een teken van de zwangerschap..

Nu heb ik er na mijn zwangerschap niet meer opgelet.. ik ben nu gestopt met bv en zag vanmorgen na t douchen dat ik (nog steeds?) veel blauwe aders op mijn borsten heb lopen.. dat heb ik tussen de andere kids nooit gezien na een zwangerschap.. komt dit door het bv geven??

herkent iemand dit en zo ja.. hoe lang duurt dat??

t maakt me neit uit hoor, maar ik schrok er nogal van.. ben nog niet ongesteld geweest en begin m een beetje te knijpen..:);)

2. linnepinnie

linnepinnie Actief lid

5 feb 2007
    252
    1
    0
    Door de warmte van de douche zetten je bloedvaten uit. Daardoor zijn ze dan vaak veel meer zichtbaar dan voor het douchen. Misschien moet je even vergelijken door de volgende keer voor het douchen nog eens goed te kijken. Grote kans dat het dan veel minder is. En hoe lang ben je nu gestopt? Het duurt namelijk maanden voordat je borsten zeg maar weer helemaal ''borstvoeding af'' zijn.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Bij mij zag je de aders altijd al wel lopen, (hele blanke huid, dus schijnt mooi door), maar nu kan ik sommige ook echt voelen en zijn ze idd veel zichtbaarder. Dus zal ws wel alles met de BV te maken hebben hoor :)

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hmm eerlijk gezegd geen idee! Maar moet ook zeggen dat ik het eigenlijk alleen heb wanneer mijn borsten flink vol zijn dat je ze echt ziet. Verder zie ik ze hier eigenlijk niet/nooit ;)!

5. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    heeft bij mij even geduurd voordat dat weg was.
    Ik heb ook pas een week dat er geen melk meer uit komt als ik in mijn tepel knijp.

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Oh thnks dames.. stelt weer gerust...hihihi

was al even bang dat er een zwangerschap speelde...;)

**zou welkom zijn hoor, maar stiekem liever niet..**

Liefs...

Deel Deze Pagina