Beste verloskundige, 13 mei heb ik een miskraam gehad (ruim 5 weken) en volgens mij ben ik toen ook het vruchtje verloren. 16 mei bloedde ik al niet meer. 27 mei heb ik in de ochtend voor het eerst weer gevreeen en 28 en 29 mei vloeide ik hevig (meer dan bij een voor mij normale menstruatie), vandaag al een stuk minder. 29 mei heb ik vanwege de bloeding mijn bloed op hcg laten testen en dat was <1 dus je zou zeggen dat alles nu weg is. Wat mij echter verbaast is dat ik vandaag een positieve ovulatietest heb. Deze was 26 en 27 mei nog negatief. Wat zou er aan de hand kunnen zijn? Er zat nog wat restmateriaal maar mijn hcg was wel zo laag na de miskraam dat er weer een eitje is gaan rijpen en vandaar de positieve ovulatietest? Ik neem aan dat met het bloed de sperma van het vrijen de 27e ook wel is uitgestoten? Ik hoop dat een van jullie een idee heeft, Bij voorbaat dank, Hartelijke groet, Dieuwke
hoi het zou wel erg snel zijn om nu weer een positieve ovulatietest te hebben als je een week. Het zou wel kunnen, dat het bloedverlies van 28 en 29 mei toch geen menstruatie was maar een laatste restje bloedverlies van de miskraam. Neem in elk geval foliumzuur. Mirjam