ben ik zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door justinevermont, 2 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justinevermont

2 nov 2006
    5
    0
    0
    hallo,

ik ben een meisje van 18 jaar en ik zit met een probleempje.
    ik denk dat ik zwanger ben, ik heb namelijk vocht dat uit mijn tepel komt en heb dan besloten om op internet te kijken wat de symptomen zijn, waar ik mezelf ook wel in herkende. oa vermoeid, last van mijn darmen, zachte borsten, ...

maar ik ben wel ongesteld geweest, vandaag is het zelf nog de laatste dag van mijn maandstonden.

kan ik dan wel zwanger zijn? omdat ik eens gehoord heb, dat 1 op 6 vrouwen tijdens hun zwangerschap ook nog ongesteld zijn.

zo ja, wat dan? een zwangerschapstest doen? of?

wil iemand zo vlug mogelijk antwoorden op mijn vraag?
    dankjewel

groetjes xxx

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hey,
    Zou voor de zekerheid een testje wagen, kan nooit kwaad natuurlijk.
    maar er zijn ook vrouwen die soms wel eens vocht uit de tepels hebben, waar dat aan ligt kan ik je zo 1, 2, 3 niet vertellen maar als je zij zoeken steek woorden neer zet kan je al een heleboel vinden.

Ik wens je veel suc6

Liefs ikke

3. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Een test doen!

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    hoi Justine, ik kan me voorstellen dat je dit denkt. Maar het lijkt mij nogal onwaarschijnlijk omdat je evengoed ongesteld bent (geweest). Meerdere meiden zijn niet zwanger en hebben dezelfde klachten als jij. T enige wat jij zou kunnen doen, is morgen een test halen en testen. Heb je onveilig gevreeen dan?

5. justinevermont

2 nov 2006
    5
    0
    0
    nee, ik pak de pil, maar het kan wel zijn dat ik m'n pil es pas de volgende ochtend genomen heb, dan wat ik normaal 's avonds pak.

kan dit hierdoor zijn? zoveel tijdsverschil zit daar toch niet tussen?

dus, het best zou zijn om gewoon morgen eens zo'n test te halen? hoeveel kost dat ongeveer? kan je dat gewoon bij de apotheker halen?

x

6. Jessy25

Jessy25 Actief lid

1 nov 2006
    310
    2
    0
    Receptioniste
    Katwijk
    ow meis... dit is de vraag die we onszelf elke dag allemaal stellen... helaas test is zekerheid aan eind van cyclus boehoehoe.... wou dat t bij ons allemaal dan zo snel zou gaan als bij jou... zou deze site er denk niet zijn ihihihihi

7. Niet meer actief

Hoi gewoon even een test doen, dan weet je het. Het zou kunnen.
    Das de enige mogelijkheid!succes ermee.
    jennie72 ;)

8. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    nou veel succes meid en ik zou ook zeggen gewoon even testen dan weet je meer.

9. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Ik heb dit toen ik 18 was ook gehad, bij mij bleek destijds mijn pil te zwaar, een overschot aan hormonen dus waardoor ik borstvoeding aanmaakte... ik had de Marvelon pil en ging over op Microginon en weg was het!

Succes!
    Dora

10. justinevermont

2 nov 2006
    5
    0
    0
    dankje voor jullie antwoorden.
    maar hoeveel kost zo'n test nu?

xx

11. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Dat is verschillend. Testen van het eigen merk van de drogist zijn goedkoper dan bv. Clearblue of Predictor. Eigen merk kosten voor 1 test rond de 10 euro. Succes!

12. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Hoi,

Je kunt als je aan de pil bent gewoon ongesteld worden als je zwanger bent! ik zou idd gewoon een test doen! volgens de ha kan dit vanaf de vijfde dag na je stopweek als je aan de pil bent. dus eerder testen heeft niet zoveel zin denk ik

groetjes Marieke

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    je zou natuurlijk ook naar je huisarts kunnen gaan en je verhaal kunne uitleggen misschien dat hij de test voor je kan doen.
    deed mijn huisarts wel altijd die gaf dan gewoon een test mee en kos het j eniks

14. justinevermont

2 nov 2006
    5
    0
    0
    ik ga vanmiddag zo'n test halen, maar ook al is't positief of negatief, zal ik toch morgen ofzo eens naar mijn dokter gaan, daar nog eens vragen.

maar 'k wil toch zo'n test doen, om gewoon te weten wat het nu is, want gewoon die onwetendheid maakt me zot.

hopelijk is't wel negatief, want m'n vriend en ik zijn hier echt nog niet klaar voor. we gaan nog alletwee naar school ook. maar ja, we zien wel wat het is.

ik laat jullie iets weten als ik vanmiddag die test heb gedaan!

groetjes xxx

15. justinevermont

2 nov 2006
    5
    0
    0
    hoi...

ik heb die test gedaan, 't is gelukt, en 't is NEGATIEF.
    raar, ik dacht dat ik gelukkiger ging zijn met het resultaat, maar ik ben aan de ene kant wel teleurgesteld... raar, maar ja

maar voor de zekerheid, zullen we het volgende week nog eens opnieuw doen, want ben nog maar vandaag weer met m'n pil moeten beginnen, dusja.

groetjes xxx

16. neleke

neleke Lid

7 mei 2006
    43
    0
    0
    Studente
    Affligem
    afwachten is het beste idd

17. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

hmm dat wist ik ook niet dat je pas na 5 dagen na je stopweek t beste kan testen.. ik ben ook aan de pil en heb al getest (in mn stopweek) en was nega.. dus volgendeweek maar eens opnieuw testen!

Deel Deze Pagina