goedemorgen Een vrouwenlichaam reageert nu eenmaal op alles die klachten heb ik bijna elke maand en nog steeds geen positieve test je voelt van alles maar kan overal bij horen bij zwanger en NOD het enige wat je kan doen en al hoe moeilijk ook is afwachten en dat is nu 1 van de dingen die we niet hebben is geduld hahaha we willen zo graag ik wens iedereen su6 met klussen ...testen..... fijn weekend iedereen liefs kaley
dat had ik ook mn vriend vroeg wat zijn die bobbels? ik schrok ervan eigenlijk. en ze waren volgens hem gegroeid, mn borsten. haha zelf merkte ik weinig en had er geen idee van dat ik zwanger was.. zo rond mijn nod begon ik aders te zien. ik hoop voor je dat je ook positief test
ja...ziet er wel anders uit maar toch..ik dacht net een veegje roze slijm te zien...misschien toch vervroegde ongi.. is te laat voor innesteling denk ik? zucht, haha nou ja afwachten maar hihi ik hou jullie wel op de hoogte...
Maar als je nu pas je innesteling hebt, waar komen dan je klachten vandaan? Aangezien je klachten van hcg komen, wat in de hoeveelheden die deze kwalen veroorzaken pas aangemaakt word na de innesteling zo wat een zin hahahaha Ik duim voor een goede afloop!
@ wies31: tsja..kweenie...kan maaar...die klachten : @ natasja: haha ja..das waar...(vond het zelf ook al vaag) Al met al ga ik er gewoon vanuit dat ik mn ongi ga krijgen dan valt het altijd mee... Al baal ik dan wel, haha want dan heb ik weer een nieuw ding erbij wat kan duiden op zwangerschap en /of ongi :x wordt er niet duidelijker op dan Maar ik bloed trouwens niet...dus het blijft bij een veegje...aders zijn er nog steeds...."gaatje" in tepel ook alleen heb ik nu wel wat heldere afscheiding.... zucht...wachten duurt lang Nou jaaa anders gaan we gewoon vrolijk klussen in ronde 5
nou haah deze mag dicht...t was dus niets...ben vandaag ongi geworden... Mn cyclus is dus nu wel weer terug naar 27 das wel fijn...maar goed..op naar ronde 5! Hihi krijg elke keer meer symptomen vlak voor ongi, hihi gemeen van mn lichaam hihi had al een beetje hoop... Maar goed, de aders zijn nu wel weer bijna weg...dus hoort allemaal bij mn ongi denk ik dan maar...haha weer iets wat ik weg kan strepen volgende maand ga nu voor misselijkheid als symptoom Succes verder iedereen!