blauwe aders van borst tot schouder?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lievemama19, 24 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    hallo, gisteraf stond ik voor de speigel en merkte ik op dat ik blauwe aders had lopen tot mijn schouders? op mijn borst zelf niet heel veel. mijn borsten doen ook zeer, vooral mijn linkerborst. ze zijn trouwens ook ietsje groter lijkt wel en wat steviger

zijn er meer mensen die dit hebben (gehad)? en was diegene toen ok zwanger?

ben nu 3 dagen overtijd met cycles van 34 dagen.

2. Gusam

Gusam Niet meer actief

Testen dat is de oplossing.

Want dan weet je het zeker.

succes.

XXXX Gusam

3. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    heb eergister en gister negatief getest maar ben nog steeds niet ongi

4. dionne84

dionne84 Actief lid

1 mei 2007
    404
    0
    0
    culemborg
    hallo

heb je dat al wl eens vaker gehad dat je ong wat later kwam?
    sommige mensen testen pas positief als ze een week overtijd zijn. mocht je ongi uitblijven dan zou ik gewoon nog een test doen over een paar dagen.

iedergeval heel veel succes ermee

liefs dionne

5. Gusam

Gusam Niet meer actief

mischien over een paar dagen nog een keer testen,
    of je gaat naar de huisarts voor een bloedtest.

Succes

XXX Gusam

6. yessyca

yessyca Actief lid

4 jan 2007
    131
    0
    0
    Tja, ook hier:

- zere borsten
    - opgezette borsten
    - bij vlage misselijk
    - duizelig

Toch heb ik het idee dat ik gewoon ongesteld ga worden en dat de kwaaltjes een mengeling zijn van menstruatie en de pijn die ik al heb!

Maar doordat ik al buikpijn had kan ik nu geen pijn van menstruatie voelen doordat de andere pijn te hevig aanwezig is!

7. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jaaaaaaaa, die aders ken ik wel, hoor! Inderdaad, bij mij ook niet echt (veel) op mijn (.)(.), maar het loopt wel behoorlijk duidelijk uit naar mijn schouders; dat valt echt op!
    Vandaag hier D-day, om het zo maar eens even te noemen; spannend... Een paar dagen na ei 2 dagen lang vreselijke buikpijn gehad, daarna nergens meer last van. Nu rommelt het een beetje, tietjes ietsiepietsie gevoeliger aan de zijkant, maar verder niks... Geen pijn, nie misselijk of wat dan ook.

Omdat ik de vorige keer een week voor NOD positief had getest, gisteren een digi test er tegenaan gegooid, maar helaas (nog) negatief. We wachten het maar even af... :rolleyes:

8. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    ik heb echt hele waslijst met klachten :D

met vlagen misselijk
    soms beetje duizelig
    vorige week krom gelopen van pijn in baarmoeder.
    nu soms nog wel, en flinke pijnscheuten in mijn zij
    flinke pijnlijke boobs (vooral zijkant dan) dit is vooral mijn linkerboob
    heb ook al x z rond eisprong en innesteling beetje roze bloed verloren
    ben heel erg moe, ene keer vaker plassen als andere keer
    heel veel witverlies en kan mijn baarmoedermond niet echt voelen?
    heb niet heel erg buikpijn zoals ik normaal wel heb als ik ongie word
    maar als ik ongie word krijg ik meestal pas 1 dag van te voren buikpijn
    kortom van alles

maar toch een negatieve test :cry: gister en eergister
    gister dacht ik wel heeel dun licht streepje te zien maar mijn vriend niet, toen ik uur later keek zag ik ook niks meer :cry: word zo gek van het wachten he :( als ik niet zwanger ben moet ik gewoon snel ongie worden, dan kunnen we weer aan de klus in de volgende ronde, waarom zit zon vrouwenlichaan nou zo raar in mkaar:(

sorry heel verhaal maar moes t ff kwijt :D

9. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    "waarom zit zon vrouwenlichaan nou zo raar in mkaar:("

Jaaaaaaa, kweetut.... Zou het niet errug handig zijn als er een soort van "handleiding"werd meegeleverd bij zo'n lijf?! Gewoon lekker duidelijk alles zwart op wit en ja en nee, i.p.v. vage streepjes, vage klachten etc... ;) Mèn, dat zou een bestseller gaan worden!

10. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    Kabouter Klus zie je dat je ongie ben geworden, balen zeg

hier nog niks, maar nog wel de klachten en ze lijken niet weg te gaan. alleen is er 1 klacht bij gekomen :( heb echt ontzettend jeuk op mijn hoofdhuid steeds (nee geen luizen) snap er echt niets meer van, ga morgen maar even nog keer testen denk ik, als ik durf

11. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ben heel erg benieuwd hoe het zich bij jou gaat ontwikkelen!

Vond het wel een beetje jammer hierzo, maar ik vrees dat we daar toch niks aan veranderen... Ga ik me lekker klemzuipen op mijn verjaardag, hihi :oops:

12. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    heb t weekend weer getest, weer negatief :(

kan mijn baarmoedermond nu echt helemaal niet meer voelen, t is helemaal glad ls je snap wat ik bedoel :( heb ook mnog steeds wel steekjes in mijn lies lijkt t wel. moet ook vaak plassen en denk steeds dak ongie ben geworden door al het nattigheid wat ik verlies

als ik mijn langste cycles reken zouy ik nu ook 2 dagen overtijd zijn.

snap er echt niks meer van :cry:

13. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    bij mij betekende dit zwanger. normaal tijdens menstruatie nooit gehad en nu zijn mijn hele borsten blauw van de aders en idd ze lopen tot mijn schouders.

groetjes

14. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    ik heb dit ook nog nooit gehad met menstruatie... heb nu net test gehaald kruidvat eigen merk, dus ga die zo even doen.
    heb ik bij mijn vorige zwangerschap ook gehad die test. maar heb geen ervaring met testen bij prille zwangerschap en weet dus ook niet of ik snel hcg aanmaak, was toen al 16 weken dus was wel duidelijk ;)

of de test moet nu positief zijn en anders moeten duivels gewoon komen, want vind dit niet leuk meer, huisarts doet ook niks, pas einde van de week als ik het nog niet ben, mja als ze dan bloedtest doen, weet ik het cker pas volgende week? :cry:

15. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Suc6 hoor, meissie! Ik kan me voorstellen dat je hier toch wel enigszins gefrustreerd van wordt... Het liefst heb je een duidelijk "ja" of "nee", en liever niet iets vaags daar tussenin, toch?

16. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    bij mij betekende dat ook zwanger.

ik had echt hele grote en duidelijke aders om mijn borsten staan.

misschien toch even naar de huisarts om bloed te prikken

17. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    clear blue test spoort snel hcg op dit zijnde beste testen die er zijn. probeer die anders eens.

18. Ines77

Ines77 Lid

12 mei 2007
    58
    0
    6
    clear blue spoort helemaal niet zo snel op hoor, digitale pas bij 50 per bla bla en de gewone geloof ik 25 per bla bla. Er zijn andere snellere...
    zie internet, heb eens hier op het forum een overzichtslijst gezien...

19. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Hoi lievemama,

Jouw signalen klinken goed. Ik snap wel dat je het niet leuk vindt en erg ongeduldig wordt. Ik ken het erg. Mijn cyclus wordt met de maand langer! Ik hoop voor je dat het gewoon raak is, signalen zijn hoopgevend maar je lichaam kan je ook behoorlijk in de maling nemen. Veel succes

20. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    ja klinkt goed maar zet niets..ik had nooit aders en afgelopen maand wel...lagen er ineens gewoon bovenop..last van borsten, gezwollen, moe etc..alles wat ik eerder niet had...maar geen zwangerschap hoor...

Tuurlijk hoop ik het voor je maar laat jezelf niet gek maken door je lichaam...ook ik was 3 dagen overtijd altijd heel regelmatig...maar toch ongi geworden toen...

Maar goed ik duim voor je hoor..maar laat je niet gek maken..het enige wat zekerheid geeft is een test...

Deel Deze Pagina