overtijd... en nu?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Patricia1983, 27 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Meiden,

Ik moet echt even m'n ei kwijt! Ben vandaag 2 dagen overtijd! Dit heb ik nooit..... Heb net een baby van bijna 5 maanden en was al ruim 3 maanden weer aan de pil. Wel heb ik een paar weekjes terug 1 maand lang antibiotica geslikt. Tijdens deze periode hebben we uit voorzorg ook condooms gebruikt. Maar nu..... Ik durf ook niet te testen. Heb ook geen testen in huis. Wat moet ik nu..... Straks weer zwanger! Ben nog niet eens helemaal hersteld van m'n vorige zwangerschap :cry:

Sorry voor m'n gezeur, maar ik moest dit ff kwijt.

Liefs

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Zijn er factoren die je menstruatie kunnen uitstellen, heb je bijvoorbeeld stress gehad?
    Als je maandag nog niet ongesteld bent kan je misschien even de huisarts bellen?
    Sterkte!

3. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Nee, er zijn geen gekke dingen waardoor ik stress zou kunnen hebben. Als ik terugdenk heb ik vorige week ook wat rozige afscheiding gehad. Een innesteling misschien? Dit had ik bij mijn 1e zwangerschap wel. Maar ja, misschien ga ik nu wel van alles voelen en bedenken.... Het lichaam is erg vreemd.

4. ma21

ma21 Lid

8 mei 2007
    52
    0
    0
    ik zou nog gewoon effe afwachten, want je lichaam is zich ook nog aan het herstellen van de zwangerschap en bevalling.

Heb je na je bevalling nog lang bloedverlies gehad?
    Of ben je alweer regelmatig ongesteld?

Als je er bijna zeker van bent dat het eigenlijk niet kan, zou ik gewoon nog heel even afwachten.

sterkte ermee.

groetjes, Maaike

5. fluiter

fluiter Actief lid

21 mei 2007
    120
    0
    0
    Voel je wat eerste symptomen? Je borsten of je buik?
    Nog even afwachten en anders inderdaad even naar de huisarts.

Deel Deze Pagina