Weinig symptomen.

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door AnnaS, 5 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Hoi hoi,

Ik vroeg mij wat af, want normaal heb ik dat anders nooit!
    Geen pijnlijke borsten....normaal wel voor mijn ongi, maar nu zijn ze niet gespannen en pijnlijk.

Ik ben wel nieuwschierig als er ook meiden zijn die dus wel zwanger waren , maar geen pijnlijke borsten hadden of weinig symptomen?

Groetjes Anna.

2. Janna19

Janna19 Actief lid

16 mei 2006
    147
    1
    0
    Groningen
    Hi Anna,

Ik denk dat dat per persoon verschillend is, ik heb wel ontiegelijk last van mijn borsten dat ik soms wel kan janken van de pijn en ze groeien ook de pan uit net als paddestoelen uit de grond haha, maar voor de rest heb ik nergens last van zoals misselijkheid enzo gaat gelukkig mijn deurtje voorbij, dus ik denk dat jij ook gewoon mazzel hebt hihi ;) en fiets jij heerlijk die 9 maanden door..

Liefs Janna

3. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Hoi Anna,

Ik ben nu zes weken zwanger en heb nu voor het eerst dat ik een beetje misselijk ben. Verder heb ik soms last van gevoelige tepels. De eerste weken overtijd dat ik nergens last van. Begint bij mij dus nu pas te komen.

Groetjes Victoria

4. Niet meer actief

ik heb eigenlijk de eerste 6 weken geen last gehad van de welbekende kwaattjes die kwamen bij mij pas na 10weken en goed ook

5. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    ik heb nu nog steeds geen last van kwaaltjes.
    en het eerste wat mij op vielvoor ik wist dat ik zwanger was is dat ik geen last van mijn borsten had.

6. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Nou ja ik ben of weet nog niet als ik zwanger ben, maar moet nog 1 dag afwachten.
    Maar het viel mij op dat mijn borsten geen pjn doen.

Mijn eerste zwangerschap ben ik er pas met 3 maanden achter gekomen, had ook niet alle bekendste kwaaltjes wat erbij hoorden.

Groetjes Anna.

7. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Nou, ik weet dus ook pas net dat ik zwanger ben, maar heb verder ook (nog) symptomen hoor! Wel iets pijnlijke borsten , maar niet meer als dan wanneer ik ongesteld zou moeten worden. Gewoon iets gevoelig zeg maar...niks bijzonders. Dus in principe nog geen extra symptomen.
    Gelukkig ;)

8. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    ik heb ook nog nergens last van hoor!! :D

9. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Hoi Anna,

Ik had ook nergens last van hoor, kwam bij mij pas tegen de 10 weken ongeveer. Toen hoefde ik geen warm eten en voelde ik me af en toe een beetje misselijk. Maar verder geen pijnlijke borsten ofzo en ze groeiden ook niet de pan uit ineens bij mij :D
    Dus ALS je zwanger bent, lekker genieten van de eerste tijd zonder kwaaltjes en niet druk maken hoor ;)
    Succes!

Groetjes,
    Daan

10. Niet meer actief

Ik kan pas over een paar dagen testen of ik wel of niet zwanger ben maar ik heb nu ook juist géén last van mijn borsten terwijl ik meestal een paar dagen voordat ik ongesteld moet worden zeer pijnlijke borsten krijg. Ze zijn nu juist veel zachter dan normaal en mijn tepels ook. De hele dag misselijk ook.

11. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Nou meiden nog nergens last van, alleen ben wel moe steeds.
    Maar heb geen ongi krmapen of zere borsten helemaal niks.
    Nog even afwachten voordat ik te hard juich, want dat is natuurlijk wel vaker gebeurd.

Groetjes Anna.

12. noukeltje

noukeltje Lid

18 jul 2006
    45
    0
    0
    persoonlijk begeleidster
    zutphen
    Hoi Anna,

Mijn eerste symptoom waren mijn gevoelige borsten, maar die had ik soms ook als ik ongi moest worden. Ook leek het of ik last had van een mega PMS, heel snel emo. Ik dacht dat ik dus eigenlijk gewoon ongi moest worden, maar nee...zwanger. :D :D
    De eerste weken nergens verder last van, maar ineens sinds vorige week...misselijk! :( bahbah!
    Nu gaat het weer wat beter.
    Daarnaast kan ik mijn gewone broeken niet meer aan. Schijnt ook een 'kwaal' te zijn, dat je vetophopingen krijgt...fijn :(

Nu las ik ook bij Gerrina dat haar tepels en borsten zachter zijn: kan ook een 'teken' zijn van zwangerschap!
    Dus meiden: wie weet?? Ik zal duimen voor jullie!!

Gr.
    Anouk

13. wendy80

wendy80 Bekend lid

21 jun 2006
    510
    0
    0
    moeder
    overijssel
    Hoi meis,
    Ik heb nog steeds geen pijnlijke borsten,
    maar ik ben overduidelijk zwanger.
    Merk wel dat ik overdag wat sneller moe ben en
    heb veel last van witverlies.
    Maar voor de rest geen klachten.

Liefs Wendy

14. maedje

maedje Lid

6 aug 2006
    14
    0
    0
    AELSE
    @Anna,
    Ga je vandaag testen?

Wat spannend voor je ik moet ook over een dag of 6 testen maar voel nog niets. Normaliter heb ik voor mijn duiveltjes een aantal dagen zeeeeer
    pijnlijke borsten maar ook nu helemaal niets. Maar goed het is voor mij de eerste ronde. Heb pas 3 weken geleden spiraaltje laten verwijderen.

Succes meid!

15. leen1982

leen1982 Bekend lid

8 jul 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Ik heb deze morgen ontdekt dat ik zwanger ben! Ik heb getest omdat ik 2 dagen overtijd was, maar ik voel totaal niets! Gisteren heb ik een beetje krampjes in mijn buik gehad maar voel voor de rest niets!!!!
    Niet moe, geen hoofdpijn, niet veel meer plassen, niet misselijk en geen gevoelige borsten!
    Dus ik denk dat ieder verschillend is want moest ik niet gelet hebben op mijn nod dag had ik gewoon niet geweten of gevoeld dat ik zwanger was!!!

Groetjes leen1982

16. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Hoi, meiden.

Ik heb vandaag inderdaad getest met de kruidvat zwangerschapstest en eigenlijk geeft het mij onzekerheid, omdat de test een heel ligt streepje aan geeft in de venster van het resultatenvenster.
    Ook nog geen ongi en ook geen gevoel die er aan moeten komen.

Ik lees dus vakaer dat een lichte streepje en bij bij mij is die heel licht ook zwanger betekend, dus zou het even af moeten wachten.
    Wel spannend want ik hoop dat het naar een bijna jaar en een operatie en een infectie toch nog lukt met 1 goed werkende eierstok.

Groetjes Anna.

17. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Tja, hoe licht het streepje ook is: het is er wel 1! Anders over een paar dagen nog eens testen, misschien wordt ie dan duidelijker??
    Spannend hoor......
    Gooduck!!

18. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Nou ik heb gisteren met een Clearblue test ook nog getest en daar kreeg ik dus een heel licht kruisje.
    Dus twijfelde ik ook nog en later voor de zekerheid heb ik maar de hulplijn gebeld van clearblue en die zeiden hoe licht het kruisje of 1 van de streepjes die het kruisje moet vormen betekend gewoon zwanger.
    Dus ik ben echt zwanger!

Groetjes Anna.

19. Niet meer actief

Gefeliciteerd
    Ik was toe aan goed nieuws vandaag :)

Geniet van je prille zwangerschap

Liefs,
    Gerrina

20. anomiepje

anomiepje Lid

1 mei 2006
    44
    0
    0
    overijssel
    gefeliciteerd!!

OOk ik heb weinig klachten en maakte me daar zorgen om, maar na het lezen hier wordt het wat minder, veel krampjes momenteel zijn het mijn darmen volgens mij, Kan dat al zo vroeg??
    Verder niet misselijk, wel snel duizelig. Heb wel ontzettend zere tepels/borsten.
    ook veel last van witte afscheiding.

Deel Deze Pagina