Hey lady's Ik kan het niet laten. Ik bespeur bij mezelf nu een week voor mijn NOD dat ik van die witte wat dikkere slijm heb, tis niet heel erg vloeibaar. Ik heb namelijk de afgelopen dagen ook af en toe wat ongi krampjes die ong een paar uur aanhouden.... maar is dit een zwangerschapssymptoom of wil ik dat alleen maar heel graag? liefs Ang
neej dat dacht ik al haha, je zoekt echt alles om maar een symptoom te vinden he. ik ben nu al minder erg dan voorheen. Maar dit valt op omdat ik dit dus nooit zo heb, vandaar even nagevraagd. maar bij jou ook spannend begrijp ik?
Bij ieder kriebeltje, steekje of pijntje zit ik achter de pc om te kijken wat het betekent..... echt erg! En ik heb nog niet eens innesteling gehad...... Je hoort wel eens dat sommige meiden aan hun intuitie voelen dat het raak is. Ik voel momenteel helemaal niks...... Groetjes, XXAnna
Ja dat had ik ook inderdaad bij elk kriebeltje, blauwe ader misselijkheid. daardoor ben ik er nu in een paar maanden achter gekomen dat ik elke maand misselijk ben rond mijn eisprong, ik elke keer een paar dagen voor mijn menstruatie blauwe aders heb en rug en buikpijn haha dus die 'symptomen' sluit ik nu al uit. dat zegt bij mij niks. maar dit was gewoon anders zeg maar. ik heb daarnaast nog een paar dingen. Het leuke is dat we tijdens mijn ei ontzettend actief zijn geweest om de dag flink gekonijnt.
we zullen het zien na de 15e....... Ben nu wel steeds ongeduldiger aan het worden, kunnen we de tijd niet ff vooruit draaien.
Bij mij was het ook een symptoom dat ik zwanger ben, ik kon me niet herinneren dat ik normaal gesproken witte vloei voor mn NOD heb maar het werd steeds meer en het bleek dus raak te zijn. Hopelijk bij jullie ook!