Hallo ik heb een vraagje , ik weet dat blauwe aders op je borsten kan voorkomen voor je ongi enzo .. Maar ik heb al paar dagen last van dat ik laatst met uitkleden in de spiegel keek en echt enorm dikke aders op me borsten had en nooit eerder zo gehad dus dacht oke zal wel en paar uur later keek ik weer was het verdwenen .. dacht oke meschien is het dit keer wat erger en bleef het meestal ook weg normaal gesproken en de volgende dag had ik het alweer en zo gaat het nu al een paar dagen lang Door het komt en het gaat en als ik het heb zijn ze ook echt gezwollen .. en vorige week korstjes op me tepels die donker kleurde ??Kan dit gewoon of is dat echt van een zwangerschap ??? Xx
1 antwoord mogelijk op jouw vraag: testen dat is de enige manier om een antwoord te krijgen. niemand hier kan je vertellen ja of nee, alleen een test. Iedereen kan zeggen ja dat kan maar daarmee weet je nog niet of je zwanger bent. Succes!
ja het kan maar het hoeft niet. doordat je zo graag zwanger wilt zijn vallen dingen ineens op die je voorheen misschien nooit zijn opgevallen. bij mij werden de aders wat zichtbaarder in bad en met warmte enzo. maar eigenlijk wel toen ik al wat verder in de zwangerschap zat.maar ze verdwenen niet. probeer het een klein beetje te laten varen meid, je maakt jezelf helemaal gek. ik begrijp dat het heel moeilijk is als je wens zo groot is maar probeer het even te laten zijn voor wat het is en als je over paar dagen of weekje nog niet ongesteld bent doe dan nog eens testje
Hier werden de aders ook pas verder in de zwangerschap zichtbaar en kwam in het begin niet voor. Wat hier eerder ook gezegd wordt vaak vallen je een hele boel dingen op die eigenlijk altijd normaal zijn voor jou lichaam.
Blauwe aders hebben over het algemeen niks met een zwangerschap te maken. Het kan door de warmte komen, door de luchtdruk of gewoon zomaar. Ik heb er ook wel eens last van en ik kan echt niet zwanger zijn. In je armen en handen zijn ze ook wel eens opeens veel duidelijker zichtbaar.
Ik zou naar de huisarts gaan als ik jou was en een doorverwijzing vragen voor de gynaecoloog vanwege je ellenlange cyclus. Al weken denk je door allerlei klachten zwanger te zijn, terwijl je testen blijven aangeven dat je niet zwanger bent. Dus even een doorverwijzing vragen voor de gynaecoloog en je niet laten afschepen.. Want je constant maar blijven afvragen of je toch echt niet zwanger bent ondanks negatieve testen kan ervoor zorgen dat je menstruatie ook uitblijft. Vooral als je er heilig in blijft geloven dat je wel zwanger moet zijn. Kan zelfs zorgen voor een schijnzwangerschap.
Ik heb dag in, dag uit blauwe aders zichtbaar en voorlopig nog niet zwanger geweest... Ben je nu ondertussen 20 dagen overtijd? Of heb je altijd zo'n lange cyclussen? Hoeveelste ronde ben je ondertussen aanbeland? Want anders is een afspraak bij de HA omwille van je lange cyclus misschien wel interessant!
Hier ook geregeld blauwe aarders op de borsten en tepels zelfs bultjes . Ook nu weer blauw en al 17 jaar lang geen zwangerschap . Ik ben verder eens met be happy om de dokter maar eens te raadplegen vanwege je cyclus. Kunnen vele mogelijkheden zijn waarom je cyclus zo is . Pco s en endometriose wil je niet bang maken maar dit zou kunnen . Sterkte /succes met je keuze wat je met de adviezen gaat doen. Testen heeft geen zin je maakt je zelf gek .