Pendels?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Danpas, 5 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danpas

Danpas Actief lid

25 jan 2016
    104
    65
    28
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik zie bij iedereen leuke en handige banners, maar ook pendels met daarbij het vermoedelijke geslacht per maand.
    Hoe gaat dit in zijn werk? Ik kan dat niet terug vinden.
    Zou het wel leuk vinden om ook een banner etc te hebben.

2. Danpas

Danpas Actief lid

25 jan 2016
    104
    65
    28
    NULL
    NULL
    Ik ben inmiddels voorzien van een banner, maar de pendels blijven voor mij een raadsel😉

3. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Pendels aanvragen kan via deze link (in het overzicht staat het topic 'pendelen' hélemaal onderaan!).

Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina

Er zijn verschillende dames op het forum aanwezig die pendelen... Elk hebben ze hun eigen topic en daar laten ze geregeld momenten weten waarop je een pendelverzoekje kan sturen.

Ze geven bijvoorbeeld aan 'donderdag tussen 13.00 en 16.00 uur kan je een privéberichtje sturen'...
    Je moet maar eens kijken daar en vooral hun begin-berichtje lezen, daarin staat welke dame welke afspraken volgt en hoe je verzoekjes kan sturen, met welke gegevens etc.

Belangrijk is wel om binnen de aangegeven tijden een verzoekje te sturen, aangezien deze dames dit vrijwillig doen en dikwijls immens veel verzoekjes buiten de tijd aankrijgen... Dat is niet leuk, zij hebben immers ook nog een leven buiten het forum, dus aan de afspraken houden is wel nodig!

Je zou je eventueel wel kunnen 'abonneren' en dan krijg je een mailtje binnen als er een berichtje gepost wordt, kan je het makkelijker in de gaten houden en sneller reageren indien ze tijd maken voor verzoekjes!

Succes!

4. Danpas

Danpas Actief lid

25 jan 2016
    104
    65
    28
    NULL
    NULL
    Oké dank je Dora, ik ga er een kijkje nemen😊😊

Deel Deze Pagina