alleen een stukje huid ertussen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Renate28, 15 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Zo echt! Vandaag heb ik voor het eerst door mijn buik heen heel erg duidelijk mijn kleintje gevoeld met mijn handen. Er zit alleen maar een stukje huid van mijn buik tussen dat voelt alsof het nog niet eens om een halve centimeter gaat! Je voelt echt iets hards. Zo gaaaaaaaaaaf!!!!!!!

O, het wordt allemaal zo echt...zucht...

2. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahahaha///ja mooi is dat he :D

straks zie je een dikke kont uitsteken, en een paar knieen en voeten.. en die kun je dan terug drukken.. wordt vaak leuk op gereageerd.. ( een trap :) ) geniet er maar lekker van... want zolang duurt het neit meer :D

3. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    O echt?!!! Dat heeft nog niemand mij verteld! Lachen!

4. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahahah ja hoor... heb je opeens een hele grote bult op je toch al grote buik hahaha !!!... voelt soms best raar... maar die kleine heeft natuurlijk niet zoveel ruimte meer, en als hij/zij zich omdraait is de kans groot dat de kont dus uit gaat steken...
    of een knie ( kan soms best pijnlijk voelen )

geweldig.. kan neit geloven dat het morgen al over kan zijn voor mij !!!

5. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Morgen??? ;)

Verder heb ik het trouwens ook een paar keer erg goed gevoeld die kleine :D
    Met haar kontje of een voetje ofzo haha,heerlijk gevoel is dat idd!!!!!!!

6. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    naja... vandaag kan ook :p !!!
    maar dan zou ik toch al wel iets van weeen moeten hebben !!! ( die zijn nog nergens te bekennen )

7. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Ja, mooi gevoel is dat he? Ik heb ook vaak dat de ene kant van mijn buik veel hoger is dan de andere kant ( waar de rug zit...) en die voetjes die zo duidelijk uitsteken..... zo schattig dan voel je ze langs je hand glijden!

XXX

8. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik heb het ook aan 1 kant veel hoger!
    Als er voeten uitsteken en het doe pijn dan duw ik er altijd op, en dan trekt ze ze snel terug :)
    Als de kont uitsteekt en ik duw erop dan laat ze ze gewoon liggen, kan ik duwen wat ik wil haha

9. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    hihi ik heb dat ook....ik snapte eerst niet helemaal hoe ze lag...eigenlijk nog steeds niet echt, ondanks dat die vrouw die de echo nam het uitlegde maar goed. Ze ligt dus met haar ruggentje aan de rechterkant van mijn navel...en haar hoofdje al naar beneden..de voetjes dwalen beetje rond..boven mijn navel..links naast mijn navel hehe..heel veel zie ik een hele grote bobbel aan de rechter kant van mijn navel..ik dacht eerst haar kontje maar het is dus het ruggetje..hehe heel grappig..
    Ook heb ik soms, vaak snachts of als ik wakker wordt dat ze echt helemaal tegen mijn huid aanligt..hoe leg i kdat uit..als ik mijn twee handen daar rond mijn navel leg..dan ligt ze helemaal in mijn handen...je ziet dan ook een hele bult. heel leuk..

10. Timiris

Timiris Bekend lid

6 jul 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Oh....ik kan niet wachten hoor!!!
    Heel bijzonder lijkt me dat!
    Geniet er nog maar even van dametjes!!

Deel Deze Pagina