4 weken na miskraam (op 5w zwangerschap)

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Wendy160898, 21 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy160898

10 apr 2006
    90
    0
    0
    Bediende
    Landen
    Hallo

4 weken geleden, op 24/03/2009 (HCG 16), heb ik op 5 weken zws een miskraam gehad. Op 30/03/2009 is er een vaginale echo uitgevoerd waaruit is gebleken dat mijn baarmoeder terug “leeg” was en dat er een follikel van 14mm zichtbaar was. Ook is er een controle van het HCG geweest en dat was negatief.

Ondertussen zijn we 4 weken na de miskraam en sinds een dikke 10 dagen heb ik terug ontzetten pijn aan mijn borsten, ben ik weer misselijk en breekt mijn menstruatie nog steeds niet door. Zaterdag heb ik wel 2 periodes van +- 5 minuten heel erge kramp gehad in mijn onderbuik (waardoor ik dacht dat mijn menstruatie zou doorbreken).Ik heb voor alle veiligheid een urinetest op zwangerschap uitgevoerd gisteren, maar die blijft negatief.

Kan dit een “reactie” van mijn lichaam zijn op de miskraam, of …

Groetjes

Wendy

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Wendy,

de eerste cyclus na een miskraam duurt vaak langer dan je gewend bent. Je lichaam kan je voor de gek houden als je graag zwanger wilt worden.
    Wacht het nog een poosje af, blijft deongesteldheid weg dan kun je nog een test doen.

Mirjam

Deel Deze Pagina