Geen idee?? Uhm, zou dat kuurtje juist niet wat duidelijkheid moeten brengen? Volgens mij had ik vroeger ook wel een zon mini-menstruatie, dus zou volgens mij wel kunnen. Maar blijft eigenlijk beetje onduidelijk zo hè? Ik heb een soort ovulatie-stroom ofzo... (zie handtekening). Een week geleden had ik nog een negatieve zwangerschapstest, dus dat zal het niet zijn... Übervaag. In ieder geval geen tekort aan LH
@saar wat vreemd. Dan wil je eitje steeds niet springen zeker? Dat ie het steeds weer probeert. Ja die kuur moest ook voor duidelijkheid zorgen. De ha wou dat ik alles bij hield, dus heb alles opgeschreven. Dan kan hij het bekijken.
En wanneer ga je dan weer terug, ior? Ik vind t helemaal niet meer leuk, die stomme cyclus! Zoiets zal het wel zijn, ja, dat dat eitje maar niet wil springen. Vreemd...
@saar ik moest weer bellen als mijn ongi voorbij was. Dus bel volgende week weer voor een afspraak. En zet de afspraak dan voor volgende week maandag. Stiekem hoop ik dat ik nog gewoon ongi wordt.. Dat de ha zegt dat er niets aan de hand is en dat ik vanaf nu regelmatige cyclussen heb. Want duphaston kan je lichaam ook heropstarten. Voor jou inderdaad ook erg irritant. Ik zou nu stoppen met ovutesten, want dat maakt je alleen maar onzeker. Ik hoop voor je dat je ei nu wel is gesprongen dan.
Vakantie was super! En kan vandaag vertellen... Ongi heeft doorgezet!!! Jeeee ik hoop dat ik volgende maand een regelmatige maand heb. Denk dat ik ovu testen ga kopen. Wat zijn goede? Bij Saar is het wel heel apart zeg! Jeetje... Sterkte!
Fijn, amandie (zowel dat je vakantie leuk was en dat je nu duidelijkheid hebt over de ongi ). Hopelijk nu weer normale cyclus ja!! Inderdaad hier is het raar... Ior, ik gebruik niet constant ovulatietesten hoor, hihi. De laatste twee keren had ik ineens bepaald slijm of pijnscheut bij eierstok, toen wilde ik ff checken of er een eisprong was. Ik test nu wel door tot ie weer nega is, zodat ik een duidelijk verhaal heb voor de gyn volgende maand. Ior, ik hoop inderdaad dat die duphaston dat voor je doet! Denk hè dat er misschien iets anders aan de hand is?
Ja dat kun je ook doen, dan kan de gyn eens bekijken wat het is. Ik ben een beetje bang dat ik pco heb, aangezien ik dus steeds langere cyclussen krijg, en sinds ik ben gestopt met de pil, ben ik al 7 kilo gegroeid. En heb zwarte haartjes op de benen. De dokter dacht zelf dat ik luie eierstokken heb. Het is dus gewoon nog eventjes afwachten.
Oh, ik hoop het niet, ior! Ik kwam toevallig vandaag bij pco terecht toen ik zat te zoeken wat er bij mij kan zijn. Luie eierstokken moet ik ff opzoeken. Nou ja, het blijft nog gissen, ben benieuwd wat jouw arts er dan Van zegt volgende week. Hier vandaag weer posi ovu test. Niet geklust, als dit een eisprong wordt, dan maar ff pech..
jemig alweer een posi ovu test. Raar hoor. Ik hoop ook niet dat het pco is. Met luie eierstokken, liggen ze stil, dan heb je geen eisprong. Eind van de week hoop ik ongi te zijn.
jeeeeeeeej, ik ben ongi geworden echt een topdag vandaag. Hihi. Ben nog nooit zo blij met een ongi geweest. Ik ga zo ook nog ff met vl naar het reisbureau ff vakantie boeken.
Gefeliciteerd Ior! Ga ik dan toch echt laatste worden? Wat voor vakantie ga je boeken? Hier nog niks. Alleen zere borsten maar die gaan maar niet over. Ik moet elke week een testje doen van de HA maar heb daar helemaal geen zin in. Nog 3 weken, dan kan ik een afspraak maken en dan kom ook ik wss bij de gyn terecht.
Jee ior wat goed!!! Lekker vakantie! Waar ga je heen? Within sterkte! Hoop voor je dat die onzekerheid bij jou ook snel ophoud!
we hebben een weekje barcelona geboekt. Oooh, heb er zo'n zin in. 26 juli gaan we vliegen. Heerlijk. Vorig jaar zijn we er 1 dag geweest, en wou er echt Heel graag weer heen. @within. Balen zeg dat je nog zo lang moet wachten. En is ook niet leuk, als je elke week moet testen.
Ior, jeeeeeeeeee!!!! Je mag op rood, hihi. Hebben die medicijnen toch goed hun werk gedaan. Oh, ik hoop ontzettend dat de boel nu een beetje op gang is gebracht bij je! En dan ook nog Op vakantie over een maandje! Barcelona lijkt me superleuk Within, elke week testen is idd helemaal niet leuk, als je tenminste elke keer naar een witte test zit te turen. Het blijft allemaal vaag zeg... Vervelend Hier ook nog steeds alles vaag... Door al die positieve ovutesten zit ik ook aan pco te denken of iets anders wat er mis is. Voordat ik de pil slikte, had ik ook altijd een heel lange cyclus. Misschien dat ik op nod nog een zw.testje doe, als mijn ovulatietesten posi blijven. Als t dan nega is, is het niet zo erg, want ik ga die dag op vakantie, dus dan ben ik toch wel blij
saar, dat kan inderdaad ook nog. Ik hoop het niet voor je. Maar ovutesten kunnen ook positief zijn bij een zwangerschap he, dus ga voor je duimen. Wat leuk, bijna op vakantie. Waar ga je heen? Ja barcelona is echt een topstad. Ik heb vorig jaar ook zo genoten.
Gaaf, Barcelona staat ook nog wel op mijn to-do lijstje. Eerst volgende week maar een lekker weekendje Luxemburg (land, niet stad. We zitten in Fishbach). Heb wel een update rondom mijn man; Hij heeft 2 weken geleden een smeerseltje gekregen wat de pijn daar beneden wat moest verzachten maar dit is niet gebeurd. Vandaag is hij weer bij de dokter geweest en nu is hij doorgestuurd naar een uroloog, die gaat waarschijnlijk een sneetje in zijn voorhuid maken om het wat meer ruimte te geven en dan moet het over zijn
Within, ik hoop dat het helpt, lijkt me wel een spannend ingreepje voor je hub ik ga naar kroatie, heb zo'n zin! koffertje al ingepakt vandaag. ready to go...
Hey meiden, ik ga morgen weg, dus schrijf ff niet meer mee. Ovu test was vandaag minder donker, dus denk dat ie morgen licht zal zijn en dat eitje dus weer heeft geprobeerd te springen. Hoop dat t nu is gelukt.... Ik hoop dat ik jullie na de vak weer tegenkom!
Hey saar, ik hoop dat je ei is gesprongen en dat je over 2 weken een posi test in handen hebt. Een hele fijne vakantie. Geniet ervan.