Fijne vakantie Saar! Geniet ervan! Ik heb net een sollicitatiegesprek gehad voor een eventuele betaalde stageplek.. Ik hoor het binnen een week, spannend!
Hey dames. Hoe gaat het met jullie? Mijn ongi is bijna over. Gelukkig. Kunnen we weer aan de klus ik heb vanmiddag met de ha gesproken. De duphaston heeft goed zijn werk gedaan. Ik moet nu deze cyclus afwachten. Als hij mooi op tijd komt, moet ik ff bellen. En anders als het weer lang duurt een afspraak maken. Tenzij ik zwanger ben dan natuurlijk. Hihi.
Ik ben nog steeds niet ongesteld Inmiddels wel de dagen aan het aftellen tot ik weer naar de HA mag. Weiger ook elke week te testen, heb er gewoon geen behoefte aan. Ga er ook gewoon van uit dat ik niet ongesteld word. Komend weekend op vakantie, neem voor de zekerheid wel wat maandverband mee
Ik ook nog steeds niet ongesteld!!! zit volgens mij op dag 60 ofzo.... ior, m ooi dat je weer verder kunt, hopelijk heeft je lijf nu de slag weer te pakken within, jij dus ook nog aan t wachten bij mij voelt het wel een beetje alsof er wat mis is, heb zon pijn in mijn liezen en bij eierstokken... over 2,5 week afsrpaak bij gyn, dan zullen we zien ben trouwens nog steeds op vakantie
@saar jemig jij ook nog niet. Ik ben deze maand begonnen met ovutesten. Hopelijk weet Ik dan wat meer over mijn cyclus. Nog een fijne vakantie geniet ervan
Nou, ik ben ongesteld geworden.... Op vakantie! Echt.. ik stapte het hotel binnen en voelde wat lopen. Ingecheckt, naar hotelkamer, naar de WC en jahoor, ongesteld... Ben voor de sollicitatie trouwens afgewezen. Erg jammer, het zou een stageplek zijn voor de opleiding die ik wilde doen en dit was de laatst beschikbare Ga nu een thuis opleiding doen, beter te combineren met therapieën ook.
oh jemig he. Dat had Ik met de cyclus hiervoor ook. Gingen we een weekendje weg en daar werd Ik direct ongi. Geniet van je vakantie. Wel balen dat je geen stageplek hebt.
jeuj, within, finally!! kun je weer een poging gaan wagen jammer van die stageplek....... goed idee, ior, die ovuteste. hoewel... bij mij gaven ze niet zoveel duidelijkheid deze ronde . volgens die testen nu al drie ovulaties gehad... Nou ja, dan heb ik wel wat te vertellen aan de gyn straks. wel goed tijdens deze vakantie trouwens dat ik niet zwanger ben, veel dingen gedaan die me niet zo goed lijken voor een foetus
Was het maar zo'n feest! Ik ben nu ongesteld, en de komende 6 weken mogen manlief en ik geen seks hebben! Hij is vandaag geopereerd aan zijn toompje, die hebben ze verlengd. Die heeft voorlopig dus geen zin en het mag ook absoluut dus niet!