Blauwe dames van het 16-31 Mei topic!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Within, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaa, kan ik me voorstellen! Ik ben wel blij dat ik weer ff van die spanning af ben. Ik duim voor je, Within!

2. Within

Within Niet meer actief

Dankje. Jij hebt ook een lange cyclus aan je onderschrift te zien!

3. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Nou, ik verlaat jullie wedstrijd nog niet hoor. Ongi is nog niet. Nu inmiddels dag 41.

@ Within: Spannend hoor!

4. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja lekker lang is ie dit keer hè? Ik heb gewoon een ongi overgeslagen, dus het is dubbel zo lang bijna.

5. Ior

Ior Niet meer actief

@saar, nu hopen dat je weer niet ongi wordt ;) maar dan om een andere reden.

6. Marietta

Marietta Lid

25 mei 2012
    42
    0
    0
    Nou, mijn ongi is vanmiddag eindelijk losgebarsten, na 48 dagen!
    Was helemaal opgelucht toen ik t zag. Eindelijk kan de volgende ronde beginnen ;P

7. Within

Within Niet meer actief

Heb je dan het wedstrijdje gewonnen of verloren? :p

Ik zit in een enorme twijfel ^^ Kan solliciteren op een leuke functie, maar durf eigenlijk niet :( Ze zoeken iemand met minimaal een jaar ervaring in eenzelfde functie en daar voldoe ik niet aan :( Hoe overtuig ik ze dan dat ik wel de persoon voor die functie ben?

8. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Within, doen!!!!!
    In deze tijd is de kans dag t lukt misschien niet supergroot, mmar Niet geschoten is altijd mis
    Je weet toch zelf wel waarom jij die baan zou moeten krijgen? De kunst is om dat ff duidelijk op papier te knallen. Bijv met welke belangrijke werkzaamheden van die functie heb je ervaring? Welke belangrijke vaardigheden kun je aantonen door prestaties in je werk/studie? Etc

9. Within

Within Niet meer actief

Hihi daar ben ik zo slecht in he, gedachten op papier krijgen.. Ga het toch proberen dan maar... :p

10. Within

Within Niet meer actief

Ik heb gesolliciteerd! Hele bevalling en ik vind het doodeng, maar fingers crossed nu!

11. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Succes!!!! Zal leuk zijn als dat goed uitpakt! Altijd spannend! Hoe is het verder met iedereen?

12. Ior

Ior Niet meer actief

oeh spannend zeg. Ik ga voor je duimen :)

13. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend, Within, maar alleen al goed dat je het gedaan hebt! En hoe zit het met dat bloedverlies, is het bij dat beetje gebleven?

14. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, mooi! Ik hoop dat je je oude ritme weer oppakt, das toch een stuk beter.

En gefeliciteerd, je bent de eerste dus :D. Gewonnen!

Wie zal de laatste zijn ??

15. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen :) .

@ Mariette: Fijn dat je ongi er is! 48 dagen is lang zeg... Hopelijk is het volgende maand korter!

@ Within: Goed dat je gesolliciteerd hebt! Je weet maar nooit ;) .

Hier inmiddels dag 42... Nog niks en geen tekenen.

16. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    Ik lees ook weer mee. Maar ik kan niet echt meedoen. Mijn ongi was er voor het medicijngebruik ook nooit, dus ik verwacht ook niet ongi te worden en dus ook geen eisprong. Eind deze maand begin ik weer met de provera en daarna met de puregon. Maar ik blijf meelezen en zal af en toe reageren.

Maar voor nu succes iedereen en duim voor jullie.

17. Within

Within Niet meer actief

#137 Within, 6 jun 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jun 2012
    Het is bij dat beetje gebleven. Ben vandaag nog niet naar de WC geweest dus zou eventueel nog kunnen testen (heb ook niks gedronken, lekker uitgeslapen)

Edit; Gedaan. Wit.

18. Marietta

Marietta Lid

25 mei 2012
    42
    0
    0
    Yay! Ik win ook eens wat :)
    Ja hopelijk idd de volgende maand weer korter, of natuurlijk 9 maanden niet :) we zullen zien. Voor jullie succes! Waarom zetten jullie ook niet de cycluslengtes in de handtekening trouwens?

19. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    hoi dames,
    Ik heb al een paar dagen niets laten horen..druk met werk;)
    Ik heb alles even snel doorgelezen!!
    Gefeliciteerd Giebry!
    En Marietta..pff eindelijk wat duidelijkheid voor jou en nu maar hopen dat het raak is deze ronde!
    @ Within, spannend hoor ik hoop dat je word aangenomen..gewoon vertrouwen in jezelf!! en ben erg benieuwd of je al ongi bent geworden!!
    Ik zit vandaag al op 55 van mijn cyclus ik had de afgelopen week veel pijn aan mijn borsten, het is sinds vandaag weer wat minder geworden...ben erg benieuwt naar wat mijn lichaam allemaal aan het uitspoken is...
    Tot nu toe 2 negative testen in handen gehad...
    Ik hoop dat ik snel ook op rood mag...want...pfff

xx

20. grieby

grieby Actief lid

1 jan 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    within ..ik zou nog ff wachten met testen ,ik had vrijdagavond beetje bloed met slijm , maandag was hcg pas 28 begin van de middag en 25 is pas genoeg voor zwnagerschapstest ,die was met een licht streepje zeg maar .

zou zeker na je bloed 2,5 dag wachten ..hoop voor ej dat dat innessteling was nl .....pleasee ..strooit hcg !!

Deel Deze Pagina