Jaaaa, kan ik me voorstellen! Ik ben wel blij dat ik weer ff van die spanning af ben. Ik duim voor je, Within!
Nou, ik verlaat jullie wedstrijd nog niet hoor. Ongi is nog niet. Nu inmiddels dag 41. @ Within: Spannend hoor!
Ja lekker lang is ie dit keer hè? Ik heb gewoon een ongi overgeslagen, dus het is dubbel zo lang bijna.
Nou, mijn ongi is vanmiddag eindelijk losgebarsten, na 48 dagen! Was helemaal opgelucht toen ik t zag. Eindelijk kan de volgende ronde beginnen ;P
Heb je dan het wedstrijdje gewonnen of verloren? Ik zit in een enorme twijfel ^^ Kan solliciteren op een leuke functie, maar durf eigenlijk niet Ze zoeken iemand met minimaal een jaar ervaring in eenzelfde functie en daar voldoe ik niet aan Hoe overtuig ik ze dan dat ik wel de persoon voor die functie ben?
Within, doen!!!!! In deze tijd is de kans dag t lukt misschien niet supergroot, mmar Niet geschoten is altijd mis Je weet toch zelf wel waarom jij die baan zou moeten krijgen? De kunst is om dat ff duidelijk op papier te knallen. Bijv met welke belangrijke werkzaamheden van die functie heb je ervaring? Welke belangrijke vaardigheden kun je aantonen door prestaties in je werk/studie? Etc
Spannend, Within, maar alleen al goed dat je het gedaan hebt! En hoe zit het met dat bloedverlies, is het bij dat beetje gebleven?
Ja, mooi! Ik hoop dat je je oude ritme weer oppakt, das toch een stuk beter. En gefeliciteerd, je bent de eerste dus . Gewonnen! Wie zal de laatste zijn ??
Goedemorgen . @ Mariette: Fijn dat je ongi er is! 48 dagen is lang zeg... Hopelijk is het volgende maand korter! @ Within: Goed dat je gesolliciteerd hebt! Je weet maar nooit . Hier inmiddels dag 42... Nog niks en geen tekenen.
Ik lees ook weer mee. Maar ik kan niet echt meedoen. Mijn ongi was er voor het medicijngebruik ook nooit, dus ik verwacht ook niet ongi te worden en dus ook geen eisprong. Eind deze maand begin ik weer met de provera en daarna met de puregon. Maar ik blijf meelezen en zal af en toe reageren. Maar voor nu succes iedereen en duim voor jullie.
Het is bij dat beetje gebleven. Ben vandaag nog niet naar de WC geweest dus zou eventueel nog kunnen testen (heb ook niks gedronken, lekker uitgeslapen) Edit; Gedaan. Wit.
Yay! Ik win ook eens wat Ja hopelijk idd de volgende maand weer korter, of natuurlijk 9 maanden niet we zullen zien. Voor jullie succes! Waarom zetten jullie ook niet de cycluslengtes in de handtekening trouwens?
hoi dames, Ik heb al een paar dagen niets laten horen..druk met werk Ik heb alles even snel doorgelezen!! Gefeliciteerd Giebry! En Marietta..pff eindelijk wat duidelijkheid voor jou en nu maar hopen dat het raak is deze ronde! @ Within, spannend hoor ik hoop dat je word aangenomen..gewoon vertrouwen in jezelf!! en ben erg benieuwd of je al ongi bent geworden!! Ik zit vandaag al op 55 van mijn cyclus ik had de afgelopen week veel pijn aan mijn borsten, het is sinds vandaag weer wat minder geworden...ben erg benieuwt naar wat mijn lichaam allemaal aan het uitspoken is... Tot nu toe 2 negative testen in handen gehad... Ik hoop dat ik snel ook op rood mag...want...pfff xx
within ..ik zou nog ff wachten met testen ,ik had vrijdagavond beetje bloed met slijm , maandag was hcg pas 28 begin van de middag en 25 is pas genoeg voor zwnagerschapstest ,die was met een licht streepje zeg maar . zou zeker na je bloed 2,5 dag wachten ..hoop voor ej dat dat innessteling was nl .....pleasee ..strooit hcg !!