Blauwe dames van het 16-31 Mei topic!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Within, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Ow dat is jammer.. dat is niet helemaal in de buurt! Ik werk bij een online marketingbureau bij leiden. Dik 60 km. Ik denk dat dat een beetje te ver voor je is.... haha.. Suc6 de 19e alvast.

2. Within

Within Niet meer actief

Hahaha ja, dat is een beetje uit de buurt ^^ Toch bedankt!

Hier wel weer wat nieuws te melden, had gisteren zoveel afscheiding dat ik een maandverbandje in had gedaan. Daar zat gisteren wat roze op dus ik had zoiets van "yes, daar gaan we eindelijk" maar helaas nu helemaal niks meer.
    Ik heb een sadistisch lichaam wat met me speelt :p

3. grieby

grieby Actief lid

1 jan 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    within ..lijkt toch verdacht veel of je van de week in innessteling heb gehad ..ik zou morgen ochtend weer is testen;) , verhaal klinkt nl hetzelfde als bij mij ..

4. Within

Within Niet meer actief

Denk je dat dat kan morgenochtend? Ben zo bang voor weer een negatieve test..

5. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Within: Je weet maar nooit!

Ik vanochtend nog wel een testje gedaan. Gisteravond (en 3 avonden eerder) misselijk en moe. Wie weet heb ik mijn ei wel later gehad als wat ik dacht. Maar helaas negatief.
    Dus laat de ongi maar komen. Dag 44 inmiddels :( .

6. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ligt er ook aan welke test je in huis hebt, within. Ben benieuwd wat je gaat doen. Ik hoop echt voor je dat grieby gelijk heeft!!!!

7. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer Corina, stom....... :(

8. Within

Within Niet meer actief

Ik heb alleen nog maar sensitest en zie voorlopig de KV niet meer ;)

9. grieby

grieby Actief lid

1 jan 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het je innestelling was dat beetje bloed eergister zou hij nu toch licht pos moeten zijn . Ik bloede vrijdagavond ,maandagmi pos test ! Maar wel kruitvat 2v5.hoop voor je dat het hetzelfde is als bij mijn . Ik duim voor je !!

10. Ior

Ior Niet meer actief

oh within wat spannend zeg. Ik ga voor je duimen hoor.

11. grieby

grieby Actief lid

1 jan 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    nog geen nieuws bij een van alle dames ??

12. Within

Within Niet meer actief

Test was weer negatief... :(

13. Ior

Ior Niet meer actief

@within :( ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt hoor. Dit is ook niks he.

Hoe is het weer bij jullie? Hier lijkt het wel herfst. Het waait heel erg hard en af en toe regen. Ik lig nu heerlijk in bad, vl is ff naar zijn ouders en dan straks lekker op de bank. Ik hoop dat we een mooie wedstrijd te zien krijgen

14. Within

Within Niet meer actief

Tis niet anders :p kan er zelf weinig aan veranderen! Dus we wachten maar weer...

Hier is het weer ook verschrikkelijk, lijkt inderdaad wel herfst! ff het huis aan kant maken, wasje draaien en daarna omkleden. Wij kijken de wedstrijd vanavond bij vrienden, die vieren een verjaardag.

15. Ior

Ior Niet meer actief

ook gezellig. Ik heb vanochtend alles al aan de kant gemaakt gelukkig. Veel plezier vanavond. :)

16. Within

Within Niet meer actief

Ja dat had ik ook kunnen doen maar ben niet vooruit te branden :p Nu staat de wasmachine inmiddels aan maar ik zit weer achter mijn laptop xD

17. Ior

Ior Niet meer actief

Hihi, verslavend is dit he. Ik ben blij dat ik gewoon via tel kan. Ik heb de pc en laptop niet zo vaak aan.

18. Within

Within Niet meer actief

Ja, verslavend zeker. Forum staat altijd aan, net als mijn laptop. Binnenkort krijgen we een Ipad en dan kom ik live vanaf de bank :p

19. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    hoi dames,
    Hier is het ook net herft ( vlak bij Goes )...niet echt koud, maar je waait bijna weg!
    Ik heb vandaag mijn 30 cm lange vlecht achter gelaten bij de kapster, voor kindjes met kanker om en een pruikje van te maken...
    Wou weer eens wat anders..heb een bobje laten knippen hahaha!
    Voetbal is niet echt veel geworden...jammer hoor!
    Within echt vervelend hoor dat je test weer negatief is....ik wou eigenlijk morgen ochtend weer een test doen (de laatste is dan ong. ander halve week geleden)maar ik twijfel giga erg...Ik heb ook geen zin om weer een negatieve test in handen te hebben, want ja daar kunnen we dus helemaal niets mee...maarja tussendoor wel door geklust...en zit vandaag al op dag 59...
    Verder ook niets te bekennen, ook geen gevoel alsof ik binnen een week ongi word..meestal heb ik al een week van te voren buikpijn..maarja...alles is anders deze maand..dus wie weet...
    Ior hoe gaat het met jou? Je hebt tog wat van de dokter gekregen?..al het gevoel dat de ongi. er aan gaat komen?

gr

20. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meiden,

Within, aaaaarggh, zo jaag je dr snel wat testen doorheen hè? Ik duim, ik duim...

Ik kijk trouwens ook altijd op telefoon. Sinds ik deze tel heb en zie hoeveel leuks je ermee kunt, wil ik eigenlijk wel een iPad... Als ik dat hier thuis een keertje roep, koopt ml 'm meteen voor me, maar ik wil nog btje zuinig doen voor als er een kindje komt. Of voor als we ooit zelf een of andere behandeling zouden moeten betalen.

Kwiebeltje ben je blij met je bob?? Leuk dat iemand anders nog wat aan je haar heeft!

Deel Deze Pagina