Heel mooi! Vind het wel een beetje "zwaar" ogen.. Lijkt een beetje alsof de krullen meer aan de onderkant zitten Snap je wat ik bedoel? Weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen
Ik vind het prachtig! Maar ben het hier mee eens. Kunnen ze de krul die je onder hebt ook meer bovenin doen? Dat je het gehele stuk die krul hebt aan de achterkant? Maar het is verder echt heel erg mooi
Erg mooi! Zo had ik het ook zitten! Enkel had ik echt 1 probleem, met dat lange haar ben je na 2,5 uur je krullen bijna kwijt. Het zakt op zo'n dag best snel in elkaar. En je wilt ook niet al te stijf staan van de haarlak...
Ja Tuurlijk niet haha. Nee het lijkt alsof de krullen alleen onder zitten op de foto, maar dat is op de foto van de achterkant echt niet zo.
Ze heeft super haarlak haha. Dan gaat je haar geen kant meer op . Dat is net lijm haha. Moet nu wel nog even bij laten punten, bij verven en (toch wel) een lok voor. Ik vind mijn hoofd echt te kaal zonder lok voorop. Heb het al die tijd in het midden gelaten, maar ga er toch wel voor.