blauwe kinderwagen voor een meisje?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mamazeyad, 10 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Toen ik zwanger was van onze dochter hebben juist voor een donkerblauwe MaxiCosi Mura gekozen ook de MaxiCosi autostoel is donkerblauw, met in ons achterhoofd dat er waarschijnlijk toch ook een 2e zou komen. De 2e baby(jongetje) is er nu inmiddels en ben blij dat we toen deze wagen al hadden gekocht. Ik zou echt geen andere kleur gaan kopen als ik jou was;)

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik vind van wel :D. Heb een lichtblauwe Stokke kinderwagen en vind dat prima kunnen voor een meid. Heb staan twijfelen met een paarse maar daarvan vond ik het juist te meisjesachtig mocht er nog ooit een jongetje komen.. Roze kinderwagen is schattig, maar als de kleine straks een roze jasje aanheeft dan wordt het 1 roze invasie... Zou ik dus nooit voor kiezen.

Foto van mijn meisje in haar blauwe wagen;

3. Delta

Delta Niet meer actief

ik heb een blauwe met zand kleurige bugaboo.. voor ons meisje! vind het hartstikke gaaf juist, waarom roze? nee hoor!
    ze krijgt al genoeg roze kleertjes aan. dat is wel weer echt meisjes achtig

4. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Natuurlijk kan dat.

Enne, wat een mooie wagen trouwens !!!

5. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

het is een maxi cosi mura 4. hij bevalt heel goed. als ik een nieuwe had gekocht had ik dezelfde gekocht alleen een andere kleur;)

6. mamazeyad

dames bedankt voor jullie reacties, maar ik ga hem toch verkopen. heb net een zwarte variant gekocht op marktplaats. ik had met mijn moeder en man er net over gesproken en beiden vonden ze het niet leuk een blauwe wagen voor een meisje. en aangezien ik zelf ook erg twijfel neem ik toch maar een neutrale. toch bedankt voor jullie leuke reacties;)

7. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik had bij de oudste (=meisje) ook een (aqua)blauwe wagen gekocht, zodat we ;m bij een tweede ook konden gebruiken, ongeacht het geslacht. Kan prima volgens mij!

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ja hoor....heb een roze voor mijn zoontje...;) wou dat eigenlijk niet, maar what the heck....hij ligt er toch maar ff in...

Ga wel een andere buggy kopen want die is felroze :D De wandelwagenbak is meer paarsig..

Ruilen?? :p

9. mamazeyad

foto??:D
    ik heb er nu een op markplaats gekocht maar als de jouwe mooi is wil ik hem best annuleren?

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oh, nou mooi...hmm hij is 2de hands...was maar grapje!

Mijn wagen heeft diverse mankementen..en is echt niet nieuw meer....heeft ook al 2 kindjes gedragen...

Maar euhm zal wel ff een foto toevoegen haha, gewoon voor de leuk... mijn zoon in de roze wagen...

11. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik heb een knalblauwe Quinny Speedy... en hij is voor drie meisjes (nichtje en mijn 2 dochters) gebruikt hoor.... dus kan prima

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
  13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    IK had een aqueblauwe en daarop een roze parasol geklikt, zager leuk uit!! Ik zeg doen! ;)

14. mamazeyad

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Nou in de wandelwagen inzet zit een 5 punten gordel.1 vd riempjes is gescheurd, en 1 vd klik dingen waarmee je de riem vast zet bij elkaar is afgebroken.

Verder zit er een gaatje in de stof van de wandelwage bak, binnenin.

Geen grote problemen, voor dat ik de wagen op mp wou zetten wou ik die dingen repareren, riempje vast naaien, gaatje stoppen...enkel het klik mechanisme word moeilujk.

16. Isamamma

Isamamma Lid

20 jun 2012
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een turqoise/blauwe wagen voor onze dochter en heb er een roze bloem aangeklikt en ze heeft een roze dekentje. Krijg alleen maar leuke reacties op de wagen!
    Dus ik zou zeggen doen! Zo te zien heb je echt nog een hele mooie wagen, dus zonde om die te vervangen toch?

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahaaha...nou fijn dat je nu eruit bent idg!

18. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Onze kleine meid heeft niet veel haar. Ze is nu 3, maar het is nog niet echt heel veel. Ik werd gek van de opmerkingen over ons leuke knulletje. Zelfs als ze in een roze jurkje liep:$! Ongelofelijk. Als ik heel eerlijk ben zou ik er inderdaad een andere kap over kopen. Of kan je dat niet los kopen bij dit merk kinderwagen? Zo niet, dan zou ik het toch zo houden, maar met inderdaad heeeeeeel veel roze versiersels aan de wagen;)!

19. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Oh sorry, ik zie dat je er al uit bent:D!

20. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Er zijn altijd mensen die vragen of het jongen of meisje is. Ook al ligt er een kindje in een roze jurkje met een haarclipje in. Sommige mensen zijn een beetje blind.

Deel Deze Pagina