Verhuisstress.....

Discussie in 'De lounge' gestart door Be Happy, 8 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hoi allemaal!

Waahhhhh :confused: , het worden spannende dagen / weken voor mijn vriend, mij en onze katten....

Onlangs hebben wij een huis bezichtigd waar wij werkelijk helemaal weg van zijn..... Ruim, zeer goed onderhouden...helemaal naar onze smaak. Maar tja, de aanvaarding lag op december 2007 / januari 2008. Daar baalden wij behoorlijk van en we hadden besloten dan maar gewoon te wachten hoe het volgend jaar met dat koophuis er voor staat, met het risico dat een ander ermee vandoor ging (maar wie zit nu te wachten op een huis waar hij / zij pas eind december 2007 / begin januari 2008 in kan? Zelfs hypotheekoffertes zijn niet zo lang geldig!).

Vriendlief en ik zaten maar stiekem te hopen en te wensen dat die mensen er toch maar eerder uit zouden gaan. Maar ja, dat zou niet gaan gebeuren (groot gezin, twee honden en vijf katten). Zij waren in afwachting van nieuwbouw en wilden van het een naar het andere huis over. Bovendien staat hun huis nog maar net te koop, dus ze hebben alle tijd een koper te vinden.

Vanmiddag ging de telefoon..... De makelaar van dat huis.... :confused: ... Ik dacht eerst: er heeft zich een andere geïnteresseerde gemeld... :( ... Die makelaar vroeg eerst of we nog steeds geïnteresseerd zijn in dat huis... JA DUS! :p Zegt die makelaar tot mijn stomme verbazing dat die mensen per 1 maart volgend jaar een sleutel kunnen krijgen van een huurhuis, zodat ze daar tijdelijk kunnen gaan wonen! Ik zit helemaal te shaken hier. Maandag (dan is onze eigen makelaar weer aan het werk) gaan we bieden! SPANNEND SPANNEND SPANNEND! [-o<
    Ook omdat ik nu heel snel mijn eigen flat moet verkopen. Stress, stress, stress.... En dat zo voor de Kerstdagen, hahahaha. Volgens mij lig ik met Kerst en Oud en Nieuw bij te komen van dit alles.... :(

Als alles ons mee blijft zitten, gaan we dan halverwege volgend jaar beginnen met klussen voor een kindje!! Vanmiddag ga ik wellicht voor de laatste keer naar de apotheek voor een recept met herhaalrecepten voor de pil!! \:D/ :whistle:

Duimen jullie voor ons dat het doorgaat met dit huis en dat mijn flat gauw verkocht wordt? [-o< Ik ben al zo'n stresskip / paniekvogel... :cry:

Groetjes en liefs van een zenuwachtige Be Happy

2. Female

Female Niet meer actief

ik duim zeker voor je! spannende tijden , maar veel goede berichten!

3. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Ook ik duim voor je. Geweldig dat dit opeens toch kon.

Succes!

4. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hier nog een die zal duimen voor je. Ik hoop echt dat je huis snel verkocht is en dat jullie je lekker kunnen bezig houden met jullie nieuwe huis.
    Succes met alles.

Groetjes Jolie

Deel Deze Pagina