Hoi meiden Als ik ook even vragen mag... Ik heb het ook heel erg en nog niet eens zwanger ik krijg van iedereen commentaar dat ik de dokter eens op moet zoeken omdat ik er zo slecht uitzie..maarwaar krijg je dat nou van? te weinig drinken of slaap? en krijg je het alleen op die manier weg niet door bijvoorbeeld meer sinasappeltjes te gaan eten ofzo noem maar wat he..ik maak me nooit op dus vind het raar als ik me nou zou moeten opmaken.... groetjes liselotje
ik eet één net sinasappels in twee dagen op (een tik) maar het helpt ook niet.. denk dat het een combinatie is van slaapgebrek, hormonen, weinig licht (zonlicht, waardoor je minder vit d aanmaakt) als je dikke wallen onder de ogen hebt kan komen door vochtophoping, maar dat blauwe? geen idee. maar waarom zou je het raar vinden om te gebruiken? ik ga liever niet de deur uit zonder een likje verf, anders voel ik me zo naakt.. lichte blonde wimpers en wenkbrauwen...
een net sinaasapels in 2 dagen?!? Hehe, wow, jij staat strak van de vitamine C. Anyway: de kringen zijn deels ook genetisch bepaald. Bij mij in de familie bijvoorbeeld, zie je het heel veel. En bij mij is het ook wat erger geworden naarmate ik ouder werd dus tis misschien ook wat afhankelijk van de leeftijd. En nu ik zwanger ben, zijn ze helemaal donker geworden. Oh, ik vond dit, Belangrijkste oorzaken voor donkere kringen onder de ogen: http://beauty.rubriek.nl/modeschoonheid ... ringen.asp
tja, mijn tanden kunnen ook nog weinig verdragen, glazuur hihi is bij mij ook erger hoor nu sinds ik zwanger ben...