Sokken die blijven zitten?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door poema, 9 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Wie heeft de gouden tip? Welke sokken blijven nu echt goed zitten? Ik denk dat ik elke dag wel twintig keer haar sokken aan moet trekken. Ik heb die dikke van de hema: blijven niet zitten. De dunne ook niet. Heb een paar van Ducky Beau die blijven redelijk zitten. Maar er moeten er toch meer zijn die blijven zitten? Wie o wie? ;)

2. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    hier was geen enkele sok echt helemaal blijven-zitten-proof eerlijk gezegd... en ik heb toch heel wat verschillende gehad.
    Ik zag vorige week in het ziekenhuiswinkeltje wel een soort rubberen 'oversokjes' liggen (geen hele sok, maar alleen een 'bandje om de hiel en enkel) die 'sokophouders' oid werden genoemd. Zagen er ideaal uit! Misschien heeft iemand hier ervaring mee? Daar ben ik dan ook wel benieuwd naar!

3. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Zeeman: 0,79 per paar, als ze passen, blijven ze zitten
    Hemasokjes met lange boorden
    Door oma gebreide slofsokjes met koordje :)

Verder ben ik benieuwd, want hier is het vaak ook een drama. Tegenwoordig vliegen ze door de kamer :)

4. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Ik heb dikke badstoffen sokjes van de h&m van winnie de pooh en daar doe ik dan vaak dunne overheen. (omdat de kleur niet altijd mooi staat bij wat ze aan heeft) Ze blijven gewoon aan.

5. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    sokken van de zeeman bleven bij esmee het beste zitten zijn iets van 80 cent per paar, zitten aan zo een kaartje en de sokken zitten om een soort van voetje

6. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Uit pure elende majo`s gekocht. :confused: :)

7. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Kruidvat sokken! Ik zweer erbij, alle andere sokken verliest 'ie maar deze blijven zelfs bij hevig getrappel goed zitten.

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

De badstof sokjes van prenatal! Die blijven aan!
    2,49 per twee paar, maar echt superfijn!
    En maillots idd, :) Ik heb hier wat dunnere broekjes waar ik dan een maillotje onder aan trek, omdat ze anders niet warm genoeg zijn met dit weer... Best ideaal, dat zakt sowieso niet af!

9. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik ga ook voor Zeeman!

Niet dat het nu iets meer uit maakt, Alyna trekt gewoon ALLE sokken binnen 5 minuten van haar voetjes. :)

Van die 'slofsokken' blijven nog het beste zitten, maar zijn wel best warm.(ook bij de zeeman verkrijgbaar)

10. melanie faber

23 dec 2008
    66
    0
    0
    Juf
    Er blijft hier ook weinig zitten, trek ze vaak over de broekspijpen heen, niet zo charmant maar wel effectief!

11. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Socks on!

(ben even een link aan het zoeken voor je ;))

12. twinsmam

twinsmam Lid

22 aug 2008
    93
    0
    0
    brabant
    Ook hier vliegen de sokken door de kamer, dus daarom doe ik er van die zachte haarelastiekjes omheen en dat werkt prima.

13. muiz

muiz Actief lid

22 feb 2008
    287
    0
    0
    Ja hier ook, die zitten perfect en blijven aan!

14. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
  15. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    @ B en N: ja, die sock-ons bedoelde ik! Heb je er ervaring mee? Zijn ze prettig?

16. Niet meer actief

Ik zweer het bij H&M sokken, deze hebben een soort omslagboord, en als je deze uitrolt kan je er een soort van kniekousjes van maken. En die blijven super zitten!

17. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hier glijden de sokken ook van zijn voeten.

18. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Thanks voor de leuke reacties! En goed om te horen dat meer moeders met dot probleem zitten. ;)

19. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Wij hebben ze nu sinds ongeveer 2 maandjes en ze zijn echt ideaal! Ik ben heel blij dat we ze hebben helemaal voor dat de zomer begint. Nu kan ze vaak nog een maillot aan maar dat is zomers een beetje warm ;).

20. honeybee1983

22 jul 2008
    60
    1
    8
    ik ga ook absoluut voor de kruidvat sokjes enige die tot nu toe zijn blijven zitten

Deel Deze Pagina